Zmiana wizerunku

Odkryj Swoją markę na nowo.

Latka lecą, a strona i logo tak jakby trącą myszką? Zastanawiasz się jakby tu odświeżyć wizerunek.

Sama grafika na www nie wystarczy. Dobry tekst pozwoli obalić obawy klientów i skłoni do wyboru Ciebie. Nie konkurencji. Tekst musi nie tylko być napisany językiem korzyści i z zastosowaniem neurobmarketingu ale też poprawny pod wyszukiwarkę (SEO).

Nie jesteś jednak pewny po co ci nowe logo i strona. Czy warto w nie inwestować, skoro tak w sumie wszystko jakoś idzie.

słaba strona wskazuje, że cała firma jest słaba (tak działa efekt aureoli - jeśli widzisz jedną rzecz - np. Brzydką, przestarzałą stronę, to myślisz, że cała firma taka właśnie jest - nienowoczesna)

obraz jest ważniejszy niż 1000 słów. Czemu? Bo człowiek używa słów pisanych od 10 tysięcy lat. A obrazy rozpoznaje od setek milionów. Do tego każda barwa ma swoje znaczenie. Dlatego dobrze dobrane logo i szata graficzna pomoże Ci wywołać „efekt wow” i zbudować wizerunek profesjonalnej firmy

ludzie szukają produktów i usług w wyszukiwarce - dobrze wypozycjonowana i napisana, użyteczna strona może przynieść Ci nowych klientów.

audyt marki ze wskazaniem kierunków zmian

(przeanalizujemy twoją stronę, kanały na mediach społecznościowych, prezentacje sprzedażowe, reklamy)

Rebranding

Logo nowe wraz z księgą znaku

Stronę www

(teksty/projekt/wdrożenie)

Pomysły na kampanie / Wykaz mediów

jak sprawić by cię zauważono

Starter kit na media społecznościowe

(cover photo, zdjęcia profilowe, graficzne formatki do do wykorzystania)

Strategię marki, w której zrobimy:

analizę Twojej firmy

wyodrębnimy jej główne wartości, cel marketingowy oraz cel marki (brand purpose) - tak byś mógł spójnie mówić o firmie we wszystkich kanałach

analizę klientów

(w wyniku ankiet i/lub wywiadów) poznamy czego Twoi klienci naprawdę chcą i jak o tym mówią - by wiedzieć o czym napisać na przykład na www

analizę konkurencji

poznamy ją po to, by wiedzieć jak się wyróżnić i co robić lepiej. Ale też jakie są standardy w Twojej branży. Nie we wszystkich sytuacjach wyróżnienie się będzie wskazane

Przydatne konkrety

Hasło, wyróżnik, archetyp marki, język i stylistykę marki, główne teksty marki (do wykorzystania na www i w reklamach)

Ile to kosztuje?

Nie mamy jednej ceny. Dopasowujemy ją do zakresu zlecenia. Dlatego jeśli potrzebujesz wsparcia napisz do nas, wycena nic nie kosztuje.

Ile to trwa?

Terminy i harmonogram prac ustalamy z klientami w zależności od zakresu zlecenia.

// Zalety strategii //

W czym pomoże strategia marketingowa.

Zostaniesz zauważony

Dotrzesz lepiej do klientów

Wyprzedzisz konkurencję

Poprawisz wyniki reklam

// JAK PRACUJEMY //

Hire Us

Proces tworzenia strategii Brand Useful – krok po kroku?

Etap 1

Audyt dotychczasowych działań

Etap 2

Analiza konkurencji, firmy, klientów

Etap 3

Przedstawienie wyników analizy

Etap 4

Opracowanie Strategii hasło, komunikaty, persony, archetyp, wyróżnik

Etap 5

Plan komunikacji Przełożenie Strategii na Roczny Plan Działania - konkrety

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?