fbpx

Uniroyal

Rekińsko odjechana kampania z BLIKiem w tle!

Projekt

Pionierski ambasador

Czy kobieta może reklamować opony?
Do udziału w kampanii zaprosiliśmy Gosię Rdest – najlepszą polkę na torach wyścigowych w Polsce!
W kampanii pokazaliśmy, że opona jest Turbo Bezpieczna, Super Wydajna, Naturalnie Lepsza.
branduseful_uniroyal_gosiardest

Pionierski spot

Obraz, jakiego w Polsce jeszcze nie było.
Pokazaliśmy, że opona nie musi być TYLKO CZARNA

Pionierska mechanika

 

Organizując promocję, wzięliśmy pod uwagę:

  • rosnącą konkurencję i świadomość konsumentów w sektorze
  • nasycenie promocjami typu cash back/karty przedpłacowe
  • przewagę w postaci bardzo szybkiego otrzymania nagrody

Po rozważeniu różnych mechanizmów, m.in: loterii, konkursu kreatywnego, wybraliśmy instant win – kupujesz – wygrywasz, od razu odbierasz.

Kup oponę – odbierz czek BLIK. Proste?

 

 

Czy nagrody w postaci BLIK działają w praktyce?

Wzięliśmy pod uwagę:

  • natychmiastowość nagród – klienci mogą otrzymać je nawet w 24 godziny
  • cenę – brak kosztów wysyłki i stosunkowo niską opłatę za czek BLIK
  • elastyczność – klient wydawał je na co chciał
  • aspekt środowiskowy – do wydania czeku BLIK nie wyprodukowaliśmy żadnych śmieci w postaci plastikowych kart – wszystko odbywało się za pomocą komunikacji elektronicznej.

Przebieg kampanii

Po wyborze formy promocji, skonstruowaniu regulaminu i stronie internetowej rozpoczęła się obsługa konkursu. Postawiliśmy na:

  • szybką obsługę klienta i pomoc
  • maksymalnie szybką wypłatę BLIK
  • dostęp do informacji o pozostałych nagrodach, by każdy mógł świadomie podjąć  decyzję o udziale


Rezultaty

Promocję prowadziliśmy w bardzo trudnym okresie. Mimo to, zrealizowaliśmy 100% przewidzianych nagród – aż 2000 czeków BLIK każdy o wartości 100PLN. Zainteresowanie promocją było tak duże, że planowane rezultaty osiągnęliśmy w 2 miesiące zamiast planowanych 4,5 miesięcy.

Chcesz wiedzieć więcej o BLIK, sprawdź artykuł na blogu Asi

 

 

branduseful_uniroyal_www

Zakres

  • kreacja kampanii – big idea, hasło, mechanika
  • promocja sprzedażowa – jedna z pierwszych kampanii BLIK w Polsce – pomysł, organizacja, obsługa, strona promocyjna
  • strony produktowe
  • strony e-commerce
  • szkolenie e-learningowe dla serwisów
  • materiały BTL do serwisów
  • kampania kinowa / spot kinowy – pomysł, produkcja
  • sesja zdjęciowa
  • kampania z influencerką, Gosią Rdest, najlepszą polką na torach wyścigowych
  • kampania social media
  • kreacje do kampanii internetowej
branduseful_uniroyal_falyer

Efekty

Kampania trwa – liczymy, że pobijemy bestsellera – RainSport 3 z milionem sztuk sprzedanych w Polsce.
branduseful_uniroyal_spot

Wniosek?

Nie bój się eksperymentować. Ludzie są dziś znudzeni tysiącem takich samych obrazków. Twoja kampania może dać im nowe doznania! A jeśli masz najlepszy produkt, to tym bardziej – postaraj się.