Uniroyal
promocja z czekami BLIK i influencerem
Wyzwanie
Continental zgłosił się do nas i Arthefact, aby opracować strategię oraz całą promocję nowej opony letniej jednej ze swoich marek – Uniroyal RainSport 5.
Nowatorskie podejście
Zdecydowaliśmy się na niestandardowe podejście, jak na tą branżę – współpracę z najszybszą polką na torach wyścigowych Gosią Rdest, która stała się twarzą marki.
Opracowaliśmy również innowacyjną mechanikę konkursową instant win, z jednym z pierwszych w Polsce wykorzystaniem, jako nagród, czeków BLIK.
Spot i sesja zdjęciowa
W ramach kampanii przygotowaliśmy spot oraz sesję zdjęciową.
Zakres prac
Kampania była bardzo wymagająca i wymagała od nas podejścia holistycznego.
W ramach prac wykonaliśmy:
- big ideę kampanii
- strategię kampanii
- koncepcję kreatywną
- współpracę z Gosią Rdest
- produkcję sesji zdjęciowej oraz spotu reklamowego
- wykonanie materiałów graficznych ATL oraz BTL
- stworzenie strony www konkursu
- obsługa konkursu
- copywriting skupiony na języku potrzeb
Promocja okazała się na tyle skuteczna, że w trakcie zwiększyliśmy ilość nagród o 25%!
Chcesz wykreować profesjonalny wizerunek swojej marki?