Skip links

Uniroyal

promocja z czekami BLIK i influencerem

Wyzwanie

Continental zgłosił się do nas i Arthefact, aby opracować strategię oraz całą promocję nowej opony letniej jednej ze swoich marek – Uniroyal RainSport 5. 

 

Nowatorskie podejście

Zdecydowaliśmy się na niestandardowe podejście, jak na tą branżę – współpracę z najszybszą polką na torach wyścigowych Gosią Rdest, która stała się twarzą marki. 

Opracowaliśmy również innowacyjną mechanikę konkursową instant win, z jednym z pierwszych w Polsce wykorzystaniem, jako nagród, czeków BLIK. 

 

Spot i sesja zdjęciowa

W ramach kampanii przygotowaliśmy spot oraz sesję zdjęciową.

 

Zakres prac

Kampania była bardzo wymagająca i wymagała od nas podejścia holistycznego. 
W ramach prac wykonaliśmy:

  • big ideę kampanii
  • strategię kampanii
  • koncepcję kreatywną
  • współpracę z Gosią Rdest
  •  produkcję sesji zdjęciowej oraz spotu reklamowego
  • wykonanie materiałów graficznych ATL oraz BTL
  • stworzenie strony www konkursu
  • obsługa konkursu
  • copywriting skupiony na języku potrzeb
 
 

Promocja okazała się na tyle skuteczna, że w trakcie zwiększyliśmy ilość nagród o 25%!

Chcesz wykreować profesjonalny wizerunek swojej marki?