Picnook
doradztwo, strategia oraz copywriting
Wyzwanie
Kamil zgłosił się do nas o pomoc przy wprowadzeniu swojego produktu cyfrowego na rynek amerykański.
Strategia marki
Pracę rozpoczęliśmy od podstaw, czyli badań klientów. Przeprowadziliśmy analizę konkurencji i wspólnie wyodrębniliśmy kluczowe wartości firmy.
W kolejnym kroku stworzyliśmy persony i wyodrębniliśmy potrzeby i problemu każdej z grup klientów.
Finalnie opracowaliśmy archetyp, język i mood marki oraz kluczowe komunikaty i wyróżnik.
Copywriting
Mając opracowaną strategię marki zabraliśmy się za pisanie wszystkich tekstów na stronę www, zarówno w języku polskim jak i angielskim.
"Już po pierwszej konsultacji z Asią i Jarkiem wiedzieliśmy, że rzeczywiście dużo wiemy… i równie dużo jeszcze nie wiemy.Wtedy zrozumieliśmy, że jeśli chcemy aby Nasz projekt osiągnął sukces to musimy działać w sposób przemyślany i zorganizowany – od A do Z, zgodnie z przygotowaną strategią marketingową."
Kamil – założyciel Picnook
Chcesz odświeżyć wizerunek firmy i dopasować język do potrzeb swoich klientów?