Wyzwanie
[2019] Multikino, zwróciło się do nas z ciekawym zadaniem. Mieliśmy wymyślić sposób na premierę filmu Pikachu Detektyw w Polsce, tak by dotrzeć do jak największej liczby młodych ludzi.
Strategia kampanii uwzględniała:
- wykorzystanie oryginalnej maskotki Pikachu
- roadshow
- konkurs dla młodzieży
- wykorzystanie dopasowanych do młodych kanałów marketingowych
Rozwiązanie
W ramach kampanii zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy roadshow po Polsce, gdzie wraz z maskotką Pikachu odwiedzaliśmy szkoły, kina i trampoliniarnie!
Oprócz eventow do współpracy zaangażowaliśmy i sławnych TikTokerów – Trzy Pokemony.. Razem z nimi przeprowadziliśmy konkurs na TikTok i spotkania w kinie. W konkursie dzieciaki dogrywały duety do tańca #pikapika i mogły wygrać bilety do kina dla całej klasy!
Efekty
Jedna z pierwszych kampanii kina na TikTok w Polsce, zaangażowanie uczniów w konkursie, eventy w 5 miastach, publikacje w branżowych mediach.