fbpx

ContiLoteria

Największa loteria B2B w Polsce

Wyzwanie

Najlepsi partnerzy biznesowi to skarb każdej firmy.
Jak o nich dbać? Jak sprawić, by poczuli się wyróżnieni?
Takie wyzwanie postawił przed nami Continental.

 

W odpowiedzi zorganizowaliśmy pionierską, 3-miesięczną loterię, w której za zakup opon można było wygrać setki nagród, w tym Mercedesa. Nie tylko stawka była niezwykła jak na B2B, ale też forma – loteria miała formę e-zdrapki, w której klient od razu po wygranej wiedział, czy i co wygrał.

Projekt

Największa loteria B2B w Polsce

Odpowiadaliśmy za mechanikę, stronę loterii oraz nadzór nad organizatorem.
Do wygrania było pół tysiąca nagród, w tym samochód, rowery elektryczne (oczywiście na oponach Continental) i elektryczne hulajnogi.
branduseful_colntiloteria_www

Zasady

branduseful_colntiloteria_zasady
branduseful_colntiloteria_zdrapka

Efekty

Praktycznie wszyscy kontrahenci wzięli udział w loterii.
Klient rozdał ponad 750 nagród i blisko pół tysiąca e-voucherów.
branduseful_colntiloteria_falyer

Wniosek?

B2B czy B2C – wszędzie zasady są podobne.
Zrób fajny konkurs i użyteczne nagrody.