Błękitny Poród
projekt strategiczno - doradczy
Wyzwanie
Beata Meinguer właścicielka pierwszej w Polsce Szkoły Ciąży i Rodzenia zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej w poukładaniu swojej marki.
Cele klienta
- Zaplanowanie i wdrożenie nowych produktów – wprowadzenie nowych marek szkoleniowych
- Mapping opłacalności wprowadzanych produktów i wybór kolejności wprowadzenia
- Strategia marki produktu szkoleniowego – opracowanie wyróżnika, person i komunikatów
- Opracowanie zawartości strony internetowej wraz z tekstami dla poszczególnych person
Doradztwo marketingowe
Stworzyliśmy plan rozwoju firmy na kolejne lata, wraz z mappingiem rentowności oraz rekomendacjami kolejnosci wdrożeń pomysłów.
Zdefiniowaliśmy również działania oraz kierunek dla pierwszej w Polsce Szkoły Ciąży i Rodzenia
Strategia
Przeanalizowaliśmy i wyodrębniliśmy plan działań. Wyznaczyliśmy wspólnie brand porpouse marki. Stworzyliśmy również pozycjonowanie – czyli hasło i wyróżnik marki.
Wdrożenie
W efekcie naszej pracy, prócz strategii, powstały teksty na stronę www. Opracowaliśmy również kampanię na Facebooku, Google Ads oraz na Youtube.
"Czuję się szczęściarą, że pracuje z Brand Useful! Przy nich oprócz obsługi doradczo-strategicznej dostaję coś ekstra, co nie da się wcisnąć w typową reklację klient-agencja.
Beata Meinguer
Potrzebujesz wsparcia w biznesie?