Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i wykonywaniu niektórych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „Niezbędne” są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są wymagane, aby umożliwić podstawowe funkcje tej witryny, takie jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji dotyczących zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić odwiedzającym lepsze doświadczenia użytkownika.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie wcześniej odwiedzonych przez Ciebie stron oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Skip links

Błękitny Poród

projekt strategiczno - doradczy

Wyzwanie

Beata Meinguer właścicielka pierwszej w Polsce Szkoły Ciąży i Rodzenia zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej w poukładaniu swojej marki.

 

Cele klienta

  • Zaplanowanie i wdrożenie nowych produktów – wprowadzenie nowych marek szkoleniowych
  • Mapping opłacalności wprowadzanych produktów i wybór kolejności wprowadzenia
  • Strategia marki produktu szkoleniowego – opracowanie wyróżnika, person i komunikatów
  • Opracowanie zawartości strony internetowej wraz z tekstami dla poszczególnych person
 
 

Doradztwo marketingowe

Stworzyliśmy plan rozwoju firmy na kolejne lata, wraz z mappingiem rentowności oraz rekomendacjami kolejnosci wdrożeń pomysłów. 

Zdefiniowaliśmy również działania oraz kierunek dla pierwszej w Polsce Szkoły Ciąży i Rodzenia

Strategia

Przeanalizowaliśmy i wyodrębniliśmy plan działań. Wyznaczyliśmy wspólnie brand porpouse marki. Stworzyliśmy również pozycjonowanie – czyli hasło i wyróżnik marki. 

 

Wdrożenie

W efekcie naszej pracy, prócz strategii, powstały teksty na stronę www. Opracowaliśmy również kampanię na Facebooku, Google Ads oraz na Youtube. 

 

"Czuję się szczęściarą, że pracuje z Brand Useful! Przy nich oprócz obsługi doradczo-strategicznej dostaję coś ekstra, co nie da się wcisnąć w typową reklację klient-agencja.

Beata Meinguer 

Potrzebujesz wsparcia w biznesie?