Barum - marka Continental
5 edycji konkursu B2B
Wyzwanie
Kiedy wiesz, że akcja B2B w odniosła sukces? Kiedy idziesz do mechanika i on ją zna. Tak było. Od 2018 do 2020 roku, wspólnie z Arhefact, przeprowadziliśmy dla Continental 5 edycji konkursu „Barum na 5”.
Zakres projektu
Strategia i pomysł
na kampanię B2B – 5 edycji
Kreacja
pomysł i projekty graficzne
Strona www
projekt i teksty
Nadzór 5 edycji kampanii
zbieranie zgłoszeń, wysyłka nagród
Kampania
materiały BTL i internet, prasa
NAGRODY ZA ZAKUPY
Sprzedaż premiowa
Stworzyliśmy system sprzedaży premiowej B2B, skierowany do serwisów w całej Polsce. Za zakup opon zdobywają nagrody. Prowadziliśmy 5 edycji konkursu.
ZASADY
Strategia kampanii
uwzględniała: nagrodzenie za zakup, proste zasady, dotarcie do jak największej liczby serwisów samochodowych.
Zamów pomysły na kampanie.