Skip links

Barum - marka Continental

5 edycji konkursu B2B

Wyzwanie

Kiedy wiesz, że akcja B2B w odniosła sukces? Kiedy idziesz do mechanika i on ją zna. Tak było. Od 2018 do 2020 roku, wspólnie z Arhefact, przeprowadziliśmy dla Continental 5 edycji konkursu „Barum na 5”. 

Zakres projektu

Strategia i pomysł
na kampanię B2B – 5 edycji

Kreacja
pomysł i projekty graficzne

Strona www
projekt i teksty

Nadzór 5 edycji kampanii
zbieranie zgłoszeń, wysyłka nagród

Kampania
materiały BTL i internet, prasa

 

NAGRODY ZA ZAKUPY

Sprzedaż premiowa

Stworzyliśmy system sprzedaży premiowej B2B, skierowany do serwisów w całej Polsce. Za zakup opon zdobywają nagrody. Prowadziliśmy 5 edycji konkursu.

 

 

ZASADY

Strategia kampanii

uwzględniała: nagrodzenie za zakup, proste zasady, dotarcie do jak największej liczby serwisów samochodowych.

 

Zamów pomysły na kampanie.