Zakładasz nową firmę lub startujesz z produktem. Zrób to z głową.

Zakładasz nową firmę lub startujesz z produktem.
Zrób to z głową.

Możesz robić samą sprzedaż. I tracić pieniądze. A możesz od początku budować mocną markę. Ale jak to zrobić?

Zadaj sobie pytania:
● Co będziesz robić lepiej niż konkurencja, czym się wyróżnisz. Jak udowodnisz, że jesteś lepszy.
● Ilu klientów zapytałeś czego potrzebują, jakie są ich problemy. Czy na pewno wiesz, że Twój produkt pomoże rozwiązać ich problem.
● Jak zbudujesz wizerunek? Od czego zaczniesz, by zbudować brand memory w umyśle klienta.

Aż 80% nowych firm upada. Bo:
● nie wiedzą (tylko się domyślają) czego naprawdę chcą ich klienci
● mają niedopasowaną komunikację, hasła
● myślą, że „sama strona www” załatwi im sprzedaż.

Żeby uniknąć tych błędów, potrzebujesz strategii marki i planu działania, który krok po kroku podpowie Ci co robić i jak się komunikować. Jak wyróżnić się spośród konkurencji. I jak mówić takim językiem, by klienci Cię zrozumieli.

Co możesz u nas zamówić?

Strategię marki, w której zrobimy:

Logo

projekt wraz z księgą znaku

Stronę www

(teksty/projekt/wdrożenie)

Pomysły na kampanie / Wykaz mediów

jak sprawić by cię zauważono

Starter kit na media społecznościowe

(cover photo, zdjęcia profilowe, graficzne formatki do do wykorzystania)

analizę Twojej firmy

wyodrębnimy jej główne wartości, cel marketingowy oraz cel marki (brand purpose)

analizę klientów

(w wyniku ankiet i/lub wywiadów) poznamy czego Twoi klienci naprawdę chcą i jak o tym mówią

analizę konkurencji

poznamy ją po to, by wiedzieć jak się wyróżnić i co robić lepiej

Hasło, wyróżnik, archetyp marki, język i stylistykę marki, główne teksty marki

(do wykorzystania na www i w reklamach)

// Zalety strategii //

W czym pomoże strategia marketingowa.

Zostaniesz zauważony

Dotrzesz lepiej do klientów

Wyprzedzisz konkurencję

Poprawisz wyniki reklam

// JAK PRACUJEMY //

Hire Us

Proces tworzenia strategii Brand Useful – krok po kroku?

Etap 1

Audyt dotychczasowych działań

Etap 2

Analiza konkurencji, firmy, klientów

Etap 3

Przedstawienie wyników analizy

Etap 4

Opracowanie Strategii hasło, komunikaty, persony, archetyp, wyróżnik

Etap 5

Plan komunikacji Przełożenie Strategii na Roczny Plan Działania - konkrety

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?