Uniroyal – kampania sprzedażowa

Hello

Uniroyal

Kampania z czekami BLIK i influencerem - Uniroyal RainSport 5.

W 2020 roku nasz klient, Uniroyal wprowadzał na rynek nową oponę: Uniroyal RainSport 5 z technologią skóry rekina. Klient zgłosił się do nas z tematem kampanii wprowadzającej na rynek ten nowy model.

Strategia kampanii uwzględniała: innowacyjną mechanikę konkursową, pionierskiego ambasadora, komunikację językiem potrzeb, wykorzystanie kanałów sprzedażowych i wizerunkowych, uwzględnienie B2B, B2B2C, B2C. W kampanii stworzyliśmy spot reklamowy z Gosią Rdest – najszybszą Polką na torach wyścigowych. Zorganizowaliśmy promocję instant win – kupujesz -wygrywasz, od razu odbierasz.
Kontakt

// ZAKRES //

Projekt obejmował

Strategia i pomysł

na kampanię B2C oraz B2B oraz influencer

Produkcja spotu

do internetu i kina

Kreacja

pomysł i projekty graficzne

Strona www

projekt i teksty

Kampania

materiały BTL i internet

2500 czeków BLIK

Tyle wydaliśmy w kampanii. Początkowym założeniem było 2000 czeków, ale ze względu na popularność akcji klient zwiększył budżet, każdy o wartości 100 PLN. Kampanię przeprowadziliśmy wspólnie z Arthefact.

Wiesz co to bionika?

To czerpanie pomysłów z natury i wdrażanie ich w przemyśle i technologii. W technologii Uniroyal wykorzystano technologię skóry rekina do obmyślenia budowy struktury opony.

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?

// Napisz do nas//

Bezpłatna konsultacja.

Nadal nie wiesz, czy nam zaufać?
Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdź, jak myślimy o Twoim biznesie. Zastanawiasz się, dlaczego robimy bezpłatną konsultację? Czy to jakiś haczyk? Nie. Po prostu wiemy, że wybór agencji to dla Ciebie duży stres. Chcemy, żebyś miał okazję nas poznać i sam zdecydować, czy możemy Ci pomóc. Na tej rozmowie wie zobowiązujesz się do niczego i nie ponosisz kosztów. Po niej sam zdecydujesz, czy chcesz i możesz pracować z nami.