Strategia marketingowa dla firmy wykończenia wnętrz

Hello

ALLMAX

Strategia i rebranding firmy wykończenia wnętrz.

Najlepsze projekty to takie, które opowiadają o wspaniałych ludziach i solidnych, uczciwych, potrzebnych produktach. Od samego początku czuliśmy, że właśnie taka jest firma Allmax.  25 lat doświadczenia, tysiące projektów. I ogromny szacunek do każdego klienta, każdego zlecenia.

Zakres współpracy: strategia marketingowa, rebranding, nowe logo, strona www - projekt i teksty, wytyczne dot. komunikacji social media. Kontakt

// ZAKRES //

Projekt obejmował

Strategia

komunikaty, hasła, archetyp, USP, RTB, esencja marki

Logo

Nowy wizerunek

Strona www

Projekt i teksty

Język i mood marki

Dopasowanie do person

Social media

Formatki postów i zasady

Mózgolubna Strategia

W projekcie przygotowaliśmy kompleksową strategię, zawierającą: opis firmy, konkurencji, klientów, esencję marki, język marki, komunikaty. Przygotowana strategia pozwoliła nam stworzyć nowe logo, a także w prosty sposób architekturę strony www (nad którą prace trwają:).

Siła Brand Purpose

Projekt był niesamowity, bo siła, charyzma i otwartość zespołu Allmax przełożyła się na nowoczesne i fajne rozwiązania marketingowe. Zespół i właściciele nie tylko rozumieli potencjał Brand Purpose, ale sami stosowali go od wielu lat.

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?

// O projekcie//

Referencje od firmy Allmax

Chcielibyśmy ogromnie podziękować firmie Brand Useful za pomoc przy stworzeniu nowej strategii marketingowej oraz za współpracę reklamowo-doradczą. Poradzili sobie z tymi zadaniami lepiej niż fantastycznie. Poukładali nam wszystko od początku, stworzyli podwaliny pod dalszy rozwój firmy, a co najważniejsze, otworzyli nam głowy i mocno w nich posprzątali, układając pewne kwestie od nowa. Gorąco zachęcam do skorzystania z usług firmy Brand Useful jeśli tylko prowadzisz firmę i zablokowałeś się na etapie docierania do klientów z ofertą. Takich magików marketingu to ze świecą szukać w morzu przeciętności na rynku usług marketingowych.