Strategia i kampania dla dewelopera

Hello

ECHO INVESTMENT

Strategia marketingowa i promocja nowego osiedla w Krakowie.

Strategia inwestycji uwzględniała: wykonanie celu rezerwacyjnego, dotarcie do określonej grupy docelowej, unikalne brand promise, podkreślające atuty inwestycji.

Zakres współpracy: opracowanie strategii nowej marki, opracowanie logotypu i brandbooka, opracowanie strony inwestycji, kampanię w internecie, radio, outdoor, eventy, produkcję BTL, gadżetów.
Kontakt

// ZAKRES //

Projekt obejmował

Strategia

i pomysł na kampanię B2C

Kreacja

pomysł i projekty graficzne

Strona www

projekt i teksty

Gadżety i eventy

materiały, koordynacja

Kampania

materiały BTL i internet

Strategia targetowana

Strategia marketingowa, opracowana dla osiedla obejmowała: wyodrębnienie person sprzedażowych i dopasowanie do nich odpowiednich, targetowanych na potrzeby komunikatów.

Kampania ZAM

W projekcie odpowiadaliśmy za testy i projekt www, ale także eventy (stoisko targowe, dzień otwarty), produkcję gadżetów i materiałów BTL oraz kreacje materiałów internetowych i outdoorowych.

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?

// Napisz do nas//

Bezpłatna konsultacja.

Nadal nie wiesz, czy nam zaufać?
Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdź, jak myślimy o Twoim biznesie. Zastanawiasz się, dlaczego robimy bezpłatną konsultację? Czy to jakiś haczyk? Nie. Po prostu wiemy, że wybór agencji to dla Ciebie duży stres. Chcemy, żebyś miał okazję nas poznać i sam zdecydować, czy możemy Ci pomóc. Na tej rozmowie wie zobowiązujesz się do niczego i nie ponosisz kosztów. Po niej sam zdecydujesz, czy chcesz i możesz pracować z nami.