Loteria B2B dla Continental

Hello

LOTERIA

Loteria z nagrodą główną
Mercedes-Benz

Akcja B2B dla partnerów handlowych Continental Opony Polska.

Zorganizowaliśmy 3-miesięczną loterię, w której za zakup opon można było wygrać setki nagród, w tym samochód Mercedes-Benz. Strategia kampanii uwzględniała: prosty mechanizm, atrakcyjne nagrody, zbieranie punktów za zakup opon, równe szanse na wygraną. Finał loterii odbył się w internecie, ze streamingiem live z losowania nagród. 
Kontakt

// ZAKRES //

Projekt obejmował

Strategia i pomysł

na loterię B2B

Kreacja

pomysł i projekty graficzne

Strona www loterii

projekt i teksty

Koordynacja projektu

z partnerami

Kampania

materiały BTL i internet

Zasady loterii

Za zakup opon Continental i Uniroyal przyznawaliśmy punkty. Za każde 20 punktów uczestnik po zarejestrowaniu otrzymywał eZdrapkę i los na losowanie nagród głównych.

750 nagród

Praktycznie wszyscy kontrahenci wzięli udział w loterii, wygrywając samochód, rowery, hulajnogi i blisko pół tysiąca e-voucherów. Kampanię przeprowadziliśmy z Arthefact.

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?

// Napisz do nas//

Bezpłatna konsultacja.

Nadal nie wiesz, czy nam zaufać?
Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdź, jak myślimy o Twoim biznesie. Zastanawiasz się, dlaczego robimy bezpłatną konsultację? Czy to jakiś haczyk? Nie. Po prostu wiemy, że wybór agencji to dla Ciebie duży stres. Chcemy, żebyś miał okazję nas poznać i sam zdecydować, czy możemy Ci pomóc. Na tej rozmowie wie zobowiązujesz się do niczego i nie ponosisz kosztów. Po niej sam zdecydujesz, czy chcesz i możesz pracować z nami.