Multikino: eventy, tiktokerzy i roadshow Pikachu

Hello

MULTIKINO

Eventy, tiktokerzy i roadshow Pikachu.

Kampania premiery filmu Pikachu Detektyw w Polsce. Jedna z pierwszych kampanii kina na TikTok w Polsce, zaangażowanie, eventy w 5 miastach, publikacje w branżowych mediach.

Strategia kampanii uwzględniała: wykorzystanie oryginalnej maskotki Pikachu, roadshow, konkurs dla młodzieży, wykorzystanie dopasowanych do młodych kanałów marketingowych. W ramach kampanii zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy roadshow po Polsce, gdzie wraz z maskotką Pikachu odwiedzaliśmy szkoły, kina i trampoliniarnie! Oprócz eventow do współpracy zaangażowaliśmy i sławnych TikTokerów – Trzy Pokemony.. Razem z nimi przeprowadziliśmy konkurs na TikTok i spotkania w kinie. W konkursie dzieciaki dogrywały duety do tańca #pikapika i mogły wygrać bilety do kina dla całej klasy!
* wykreowanie unikalnego brand promise 
* stworzenie key visual i animacji
* stworzenie stron www letniej i zimowej opony 
* stworzenie mechanizmu promocyjnego rozszerzonej gwarancji
Kontakt

// ZAKRES //

Projekt obejmował

Strategia i pomysł

na kampanię B2C

Eventy

roadshow w dużych miastach

TikTok

kampania i konkurs

Influencer marketing

współpraca z influencerami

Projekty

Projekty graficzne

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?

//O PROJEKCIE//

Referencje.

Brand Useful to specjaliści od realizacji pionierskich zadań.
Jako pierwsi w Polsce zorganizowali Phigital Ambient, obejmujący challenge na TikToku z eventami off-line.
Igor Kierownik działu Marketingu Multikino