Sprzedaż premiowa

Hello

BARUM (marka CONTINENTAL)

Sprzedaż premiowa i kampania marki Barum.

5 edycji konkursu B2B dla serwisów samochodowych.

Kiedy wiesz, że akcja B2B w odniosła sukces? Kiedy idziesz do mechanika i on ją zna. Tak było. Od 2018 do 2020 roku, wspólnie z Arhefact, przeprowadziliśmy dla Continental 5 edycji konkursu „Barum na 5”.  Kontakt

// ZAKRES //

Projekt obejmował

Strategia i pomysł

na kampanię B2B - 5 edycji

Kreacja

pomysł i projekty graficzne

Strona www

projekt i teksty

Nadzór 5 edycji kampanii

zbieranie zgłoszeń, wysyłka nagród

Kampania

materiały BTL i internet, prasa

Sprzedaż premiowa

Stworzyliśmy system sprzedaży premiowej B2B, skierowany do serwisów w całej Polsce. Za zakup opon zdobywają nagrody. Prowadziliśmy 5 edycji konkursu.

Strategia kampanii

uwzględniała: nagrodzenie za zakup, proste zasady, dotarcie do jak największej liczby serwisów samochodowych.

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?

// Napisz do nas//

Bezpłatna konsultacja.

Nadal nie wiesz, czy nam zaufać?
Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdź, jak myślimy o Twoim biznesie. Zastanawiasz się, dlaczego robimy bezpłatną konsultację? Czy to jakiś haczyk? Nie. Po prostu wiemy, że wybór agencji to dla Ciebie duży stres. Chcemy, żebyś miał okazję nas poznać i sam zdecydować, czy możemy Ci pomóc. Na tej rozmowie wie zobowiązujesz się do niczego i nie ponosisz kosztów. Po niej sam zdecydujesz, czy chcesz i możesz pracować z nami.