BestDrive – launch marki własnej

Hello

BestDrive

Promocja nowej marki na rynku polskim.

Jak wypromować zupełnie nową markę własną serwisu flagowego Continental? 

Zakres współpracy: Celem było zachęcenie klientów do wyboru nieznanej dotąd marki własnej BestDrive. Strategia launchu uwzględniała: 
* wykreowanie unikalnego brand promise 
* stworzenie key visual i animacji
* stworzenie stron www letniej i zimowej opony 
* stworzenie mechanizmu promocyjnego rozszerzonej gwarancji
Kontakt

// ZAKRES //

Projekt obejmował

Strategia i pomysł

wprowadzenia produktu

Kreacja

pomysły i projekty graficzne

Strony www

projekt i teksty

Animacje

produktowe

Kampania

i materiały BTL i internet

W ramach kampanii wprowadziliśmy na rynek polski opony letnią i zimową.

Przygotowaliśmy key visual, strony internetowe, animacje produktowe, materiały BTL i gadżety do serwisów. 

Rozszerzona gwarancja.

Przeprowadziliśmy launch produktowy wraz z nowym mechanizmem promocji – rozszerzoną gwarancją. Kampanię przeprowadziliśmy wspólnie z Arhefact.

//Case Study//

Zobacz, co już zrobiliśmy?

// Napisz do nas//

Bezpłatna konsultacja.

Nadal nie wiesz, czy nam zaufać?
Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdź, jak myślimy o Twoim biznesie. Zastanawiasz się, dlaczego robimy bezpłatną konsultację? Czy to jakiś haczyk? Nie. Po prostu wiemy, że wybór agencji to dla Ciebie duży stres. Chcemy, żebyś miał okazję nas poznać i sam zdecydować, czy możemy Ci pomóc. Na tej rozmowie wie zobowiązujesz się do niczego i nie ponosisz kosztów. Po niej sam zdecydujesz, czy chcesz i możesz pracować z nami.