Strategia i doradztwo: szkoła ciąży

BŁĘKITNY PORÓD Strategia i doradztwo Szkoły ciąży i rodzenia. Projekt wprowadzenia na rynek nowego, innowacyjnego produktu szkoleniowego dla kobiet w ciąży. Zakres współpracy: doradztwo marketingowe, strategia, cele marketingowe, analiza rynku klienta, treści na stronę www, wytyczne dotyczące komunikacji. Kontakt // ZAKRES // Projekt obejmował Doradztwo wyodrębnienie i priorytetyzacja nowych produktów Persony Stworzenie person Ankieta Wywiad […]

Strategia marketingowa dla firmy wykończenia wnętrz

ALLMAX Strategia i rebranding firmy wykończenia wnętrz. Najlepsze projekty to takie, które opowiadają o wspaniałych ludziach i solidnych, uczciwych, potrzebnych produktach. Od samego początku czuliśmy, że właśnie taka jest firma Allmax.  25 lat doświadczenia, tysiące projektów. I ogromny szacunek do każdego klienta, każdego zlecenia. Zakres współpracy: strategia marketingowa, rebranding, nowe logo, strona www – projekt […]

Strategia marki projektu edukacyjnego

SZKOŁA ĆWICZEŃ Strategia projektu Szkoła Ćwiczeń W 2020 roku dla Ośrodka Rozwoju Edukacji przygotowaliśmy strategię projektu Szkoła Ćwiczeń. Projekt ten jest pomysłem na kompletną przebudowę systemu polskiej edukacji, wspieranie i rozwój nauczycieli.  Kontakt // ZAKRES // Projekt obejmował Szkolenie ze Strategii marki Strategia marki archetyp, USP, RTB, esencja marki Język i mood marki dopasowanie do […]

Loteria B2B dla Continental

LOTERIA Loteria z nagrodą główną Mercedes-Benz Akcja B2B dla partnerów handlowych Continental Opony Polska. Zorganizowaliśmy 3-miesięczną loterię, w której za zakup opon można było wygrać setki nagród, w tym samochód Mercedes-Benz. Strategia kampanii uwzględniała: prosty mechanizm, atrakcyjne nagrody, zbieranie punktów za zakup opon, równe szanse na wygraną. Finał loterii odbył się w internecie, ze streamingiem live z […]

BestDrive – launch marki własnej

BestDrive Promocja nowej marki na rynku polskim. Jak wypromować zupełnie nową markę własną serwisu flagowego Continental?  Zakres współpracy: Celem było zachęcenie klientów do wyboru nieznanej dotąd marki własnej BestDrive. Strategia launchu uwzględniała:  * wykreowanie unikalnego brand promise  * stworzenie key visual i animacji * stworzenie stron www letniej i zimowej opony  * stworzenie mechanizmu promocyjnego rozszerzonej […]

Uniroyal – kampania sprzedażowa

Uniroyal Kampania z czekami BLIK i influencerem – Uniroyal RainSport 5. W 2020 roku nasz klient, Uniroyal wprowadzał na rynek nową oponę: Uniroyal RainSport 5 z technologią skóry rekina. Klient zgłosił się do nas z tematem kampanii wprowadzającej na rynek ten nowy model. Strategia kampanii uwzględniała: innowacyjną mechanikę konkursową, pionierskiego ambasadora, komunikację językiem potrzeb, wykorzystanie […]

Imagene.me: strona www

IMAGENE Strona www dla badań genetycznych Pomysł, architektura, projekt i teksty na stronę internetową dla badań diagnostycznych DNA. W Polsce istnieją firmy, które wydają się być wzięte żywcem z przyszłości. Dziś to już nie science fiction, że można zbadać DNA i wyprzedzić pojawienie się choroby, albo przez badanie genetyczne sprawdzić, jaka jest przyczyna dolegliwości. Bez […]

Strategia i kampania dla dewelopera

ECHO INVESTMENT Strategia marketingowa i promocja nowego osiedla w Krakowie. Strategia inwestycji uwzględniała: wykonanie celu rezerwacyjnego, dotarcie do określonej grupy docelowej, unikalne brand promise, podkreślające atuty inwestycji. Zakres współpracy: opracowanie strategii nowej marki, opracowanie logotypu i brandbooka, opracowanie strony inwestycji, kampanię w internecie, radio, outdoor, eventy, produkcję BTL, gadżetów. Kontakt // ZAKRES // Projekt obejmował […]

STAG – rebranding sieci 200 serwisów samochodowych

STAG Rebranding sieci 200 serwisów autogaz . Nowa jakość i spójny wizerunek na rynku, by znów być krok do przodu przed swoimi konkurentami z branży. W ramach współpracy przygotowaliśmy: uspójnienie logo i projekty oznakowań i szyldów do wewnątrz i na zewnątrz dla sieci 200 serwisów, dwie księgi znaków dla autoryzowanych serwisów i rekomendowanych warsztatów, uwzględniające zasady […]

Multikino: eventy, tiktokerzy i roadshow Pikachu

MULTIKINO Eventy, tiktokerzy i roadshow Pikachu. Kampania premiery filmu Pikachu Detektyw w Polsce. Jedna z pierwszych kampanii kina na TikTok w Polsce, zaangażowanie, eventy w 5 miastach, publikacje w branżowych mediach. Strategia kampanii uwzględniała: wykorzystanie oryginalnej maskotki Pikachu, roadshow, konkurs dla młodzieży, wykorzystanie dopasowanych do młodych kanałów marketingowych. W ramach kampanii zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy roadshow […]