Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i wykonywaniu niektórych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „Niezbędne” są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są wymagane, aby umożliwić podstawowe funkcje tej witryny, takie jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji dotyczących zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić odwiedzającym lepsze doświadczenia użytkownika.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie wcześniej odwiedzonych przez Ciebie stron oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Skip links

Biznes to więcej niż zarabianie.

Witaj. Nazywamy się Joanna i Jarek. Razem prowadzimy agencję Brand Useful. Nasze pomysły są podwójnie dobre i podwójnie przemyślane.

Joanna

Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, założycielką i współwłaścicielką agencji Brand Useful.

Od 15 lat pracuję w marketingu. Doświadczenie zdobywałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego. Mam też dyplom ukończenia studiów doktoranckich, ale to zupełnie inna historia.

Wykładam e-marketing, strategie digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem także współopiekunem studiów Brand Manager WSB w Gdyni.

Teraz pewnie zastanawiasz się, co z praktyką.

Posiadam wiedzę praktyczną - nie tylko z teorii. Pracowałam z takimi markami jak Continental, Nutella, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji.

Publikuję regularnie w Sprawnym marketingu, Marketingu przy kawie, Marketer+, Nowym Marketingu.

Jarek

Jestem analitykiem, strategiem, kreatywnym, copywriterem, wykładowcą i współwłaścicielem agencji Brand Useful.

Skończyłem studia ze strategii social media na AGH. Jestem też dyplomowanym audytorem. Przez 11 lat pracowałem w dużej korporacji, gdzie poznałem siłę informacji. Wierzę, że liczby mają dużo do powiedzenia.

Prowadzę zajęcia na uczelni z tematyki SEO, reklam, lejka marketingowego i social media oraz szkolenia z Youtube oraz Facebooka i Linkedin.

A co z praktyką?

W naszej agencji mam podwójną rolę. Po pierwsze zajmuję się wszystkim związanym z technologią (reklamy, mailingi, CMS, analityka danych).

A po drugie odpowiadam za pomysły kreatywne, ale także ich wdrożenie w lejkach marketingowych.

Mam doświadczenie w obsłudze reklam w różnych systemach (Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, Google, mailingi). Pracowałem z takimi markami jak Continental, Uniroyal, Barum, Nutella, Stag, O bag. W sumie z tymi samymi, co Joanna, bo dla klientów pracujemy razem.

Jak powstał niebiesko-czerwony zespół?

Początek Brand Useful był pełen obaw, które na szczęście okazały się płonne. Szybko się okazało, że rynek usług marketingowych potrzebuje ludzi takich jak Ja (Joanna). Po roku uznaliśmy, że pora na kolejny krok, by Jarek odszedł z korporacji. I tak zaczęła się nasza wspólna przygoda.

Jarek ma umiejętności analityczne i wymyśla świetne koncepty kreatywne. Ja jestem szybka i potrafię w błyskawicznym tempie znaleźć rozwiązanie. W modelu DISC - ja jestem czerwona, a Jarek niebieski.Pracowaliśmy jak standardowa agencja - kreacje, konkursy, posty reklamy etc. Wśród naszych klientów były takie firmy jak Continental, Echo investment, Nutella, Multikino.​​

Szybko zauważyliśmy, że to, czego potrzebują firmy, to nie działania ad hoc, a konkretny plan. Strategia marki. Coś, co poprowadzi je krok po kroku do konkretnych wyników.​

Wartości, którymi się kierujemy:

Użyteczność

Dostaniesz konkret, który od razu możesz użyć.

Uczciwość

Mówimy otwarcie i jasno o tym, w czym możemy pomóc.

Eksperckość

Doradzimy, jakich rozwiązań użyć i czego oczekiwać po nich.

Zaopiekowanie

Masz nasze wsparcie tam, gdzie potrzebujesz, zawsze jesteśmy skupieni na Twoim celu.

Wsparcie cały czas

Nie zostawimy Cię , pomożemy we wdrożeniu konkretnych działań.

Co robimy?

Pracujemy z firmami strategicznie. Rozwiązujemy ich problemy marketingowe i bezpośrednio przyczyniamy się do poprawienia sprzedaży.

W CZYM POMAGAMY

  • planowanie komunikacji
  • budowanie wizerunku firmy
  • dotarcie do klientów
  • działania reklamowe
  • wdrożenie starategii

  • CO ROBIMY

  • strategia marki
  • plan komunikacji
  • doradztwo
  • audyt kanałów
  • teksty pod SEO
  • strony www

  • SZKOLIMY

  • z neurocopywritingu
  • ze strategii marki
  • z nowych trendów
  • z content marketingu

  • Nasz zespół

    W naszym zespole są graficy, fotografowie, animatorzy, inni copywriterzy, specjaliści UX, którzy wspierają nas w zależności od potrzeb.

    Jak dotąd wszystkie zlecenia realizujemy w terminie. Jak dotąd 100% firm, którym zrobiliśmy strategię dało nam pozytywne opinie — wszystkie nadal są na rynku.

    100% brzmi niewiarygodnie, ale faktycznie tak jest!

    Najbardziej lubimy pracować z właścicielami firm, którzy są skoncentrowani na efektach. Chcą mieć porządny marketing, ale nie stać ich na sieciowe agencje.

    Co nas wyróżnia?

    Pracując z nami zawsze masz kontakt z szefem. Nikt nie odeśle Cię po decyzje.

    Poznając nas wiesz, z kim będziesz pracował - zawsze z jednym z nas.

    Dla nas liczy się nie tylko kreatywność, ale też Twój zysk, nie zdziw się, gdy zaproponujemy Ci jakieś “tańsze rozwiązanie” albo odradzimy inne. Tak mamy. Czy nam się to opłaca? Wierzę w to, że tak.

    Do pracy dobieramy Ci odpowiedni zespół (grafików, UX …), ale możemy też pracować z Twoimi pracownikami, jeśli ich masz, a potrzebujesz wsparcia.

    Nie podpisujemy umowy na 100 lat - jesteśmy, kiedy potrzebujesz.

    Chesz nas poznać lepiej?
    Napisz lub zadzwoń do nas ale najlepiej poznasz nas podczas pracy.

    Odkryj nasz nowy projekt:
    Offlajnowi.pl!