Hello Hello

//o nas //

Kim jesteśmy?
Brand Useful.

Firma doradztwa marketingowego.
Od 8 lat pomagamy klientom.
Pracowaliśmy dla największych marek. Ale najbardziej lubimy małe, prężne biznesy i ich inspirujących, pracowitych właścicieli. Pomagamy im wprowadzać nowe produkty, zmieniamy wizerunki marek i firm, tworzymy naprawdę dobre strategie i skuteczne kampanie.

Możesz nam zaufać.
Rzetelność, uczciwość i zaangażowanie. To trzy cechy, którymi opisują nas nasi klienci. Nasze strategie i rady są praktyczne - by można je łatwo i szybko wykorzystać.
Zastanawiasz się, jak to jest prowadzić firmę z mężem?
Zadzwoń, to Ci powiem
icon

Mózgolubne Strategie

Nasze strategie bazują na najnowszej wiedzy neuromarketingowej ale przekazanej w prosty i zrozumiały sposób.

icon

Duet marketingowy

Łącznie mamy 29 lat doświadczenia zawodowego w różnych sektorach. Wiedzę wykorzystujemy, tworząc użyteczne strategie Brand Useful.

// USŁUGI //

Hire Us

W czym możemy
Ci pomóc?

Turbo Strategie

marketingowe

Konkret Doradztwo

reklamowe

Upierdliwe Audyty

komunikacji

Dedykowane Szkolenia

reklamowe

Skuteczne Teksty

copywriting

// o nas //

Marketingowe małżeństwo i biznesowa skuteczność.

Jarek

Strateg, analityk danych, specjalista social media

Copywriter, analityk danych, audytor i politolog. Ukończył studia social media na AGH w Krakowie. Jest doradcą marketingowym oraz tworzy nieprzeciętne i przemyślane kreacje do kampanii reklamowych i na profile social media. Z zamiłowania analityk danych. Odpowiada za części analityczne strategii marketingowych oraz część doradztwa biznesowego. Pracował dla Continental, Multikino, STAG, Nowa Farmacja. Prywatnie biega maratony i ultramaratony. Kocha czytać, chodzić po górach, jeździć na rowerze, a od niedawna trenuje kulturystykę.

Joanna

Strateg, copywriter

Strateg marketingowy i politolog. Ukończyła podyplomową szkołę Strategii Marki. Jest doradczynią marketingową i autorką bloga BrandBu. Na co dzień pracuje dla największych marek i prowadzi szkolenia. Jest autorką publikacji o tematyce marketingowej, w tym pierwszego w Polsce e-booka z nową typologią ambientów. Jej artykuły ukazywały się w największych portalach i czasopismach branżowych: Nowy Marketing, Marketer+, Marketing przy Kawie. W 2021 roku wyjdzie jej debiutancka powieść obyczajowa: „Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz”.

Poznaj historię Brand Useful.

Kiedy i jak powstała agencja Brand Useful? Jakie były największe wyzwania przy jej tworzeniu? 

Wywiad Joanny Burdek dla Nowego Marketingu