Doradztwo Marketingowe
Masz wrażenie, że Twoja marka jest za mało widoczna i rozpoznawalna? A może potrzebujesz konkretnych wskazówek, co trzeba zrobić, by przyciągnąć nowych klientów?
Na Twoje wyzwanie z marketingiem zamów pomoc eksperta na godziny i wsparcie w zakresie doradztwa marketingowego.
Koszt godzinnej konsultacji to tylko 397 zł netto. Płacisz po konsultacji, tylko kiedy uznasz, że Ci pomogliśmy.
Doradztwo marketingowe
W czym pomoże Ci ekspert doradztwa marketingowego?
Nad chaosem w marketingu możesz zapanować. Skorzystaj z doświadczenia ekspertów, którzy zajmują się marketingiem od piętnastu lat. Jakie jest Twoje wyzwanie?
Pomysły
nie masz pomysłu na marketing albo przeciwnie, masz za dużo pomysłów, nie wiesz, który wybrać
Klienci
nie wiesz, czemu Twoja reklama nie sprzedaje, jakoś tak topornie idzie Ci dotarcie do klientów
Treści
chcesz poprawić wizerunek firmy, treści, podrasować teksty, ale nie chcesz ChataGPT, to za mało
Wizerunek
chcesz zaprojektować wizerunek nowej firmy lub odświeżyć ten już istniejącej
Działania
twoje działania nie przynoszą oczekiwanych efektów?
Coś innego
a może nie ma tu Twojego tematu? Nic straconego. Napisz do nas, od razu, uczciwie powiemy czy umiemy Ci pomóc.
Doradztwo strategiczne
Jak wygląda konsultacja? 3 kroki.
tylko tyle dzieli cię od tego by poprawić marketing
Umów się na doradztwo marketingowe
Odbędziemy godzinną rozmowę konsultacyjną.
Otrzymasz raport - podsumowanie z konkretnymi wnioskami.
Co konkretnie zyskasz zamawiając konsulting marketingowy?
Pomysły, inspiracje, rady ekspertów, konkretne wskazówki, plan działań.
Pamiętaj, że klienci podejmują ponad 99% decyzji podświadomie. Od tego jak się prezentujesz, zależy sukces Twojej firmy. Zadbaj o wizerunek i rozpoznawalność. Klienci wybiorą Cię świadomie, bo masz mocną markę, a nie najtańszą cenę.
A gdzie tu haczyk?
Nie ma. Jeśli Ci nie pomożemy, nie zasługujemy na wypłatę. W restauracji też nie płacisz za niedogotowane danie.
Jedna zasada: jeśli już się umówisz, to proszę przyjdź na spotkanie, ponieważ to jest nasz czas i on kosztuje.
Jak zamówić doradztwo marketingowe?
Napisz do nas: kontakt@branduseful.pl lub zadzwoń: +48 666873 773
lub dodaj i wyślij wiadomość na Linkedin: linkedin.com/in/joanna-burdek/
Umówimy się na godzinną konsultację. Cena to 397 zł netto.
Płacisz, jak uznasz, że Ci pomogliśmy.
Doradztwo marketingowe
Sprawdzony doradca marketingowy
Kiedyś klient, który chciał rozpocząć z nami pracę, powiedział nam:
„Skąd mam wiedzieć, że nie jesteście kolejnym Erotomanem – Gawędziarzem Taka jest większość marketerów. Przyjdą, pogadają, ale efektów nie ma.Ja nie chcę być tylko kolejnym klientem”. Nie jesteśmy Erotomanami-Gawędziarzami.
Potrzebujesz praktyków, a nie agencji, co ma wiedzę tylko z książek. Nie rzucamy pustymi pomysłami nie do realizacji.
Dajemy Ci consulting marketingowy dostosowany do Twojej sytuacji, branży i celów, które chcesz osiągnąć.
Kilka faktów o nas:
- Jesteśmy praktykami – nasz biznes ma już 10 lat. Mamy ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i analityce. I ta wiedza pomoże Ci podjąć lepsze decyzje biznesowe.
Wykładamy na 3 uczelniach i szkolimy dla Marketer+.
Jesteśmy prelegentami na konferencjach Mobile Trends, East Media, SemKRK, mamy najnowszą wiedzę.
Biznes to MY, a TY nie jesteś TYLKO kolejnym klientem. U nas zawsze rozmawiasz z szefem!
Pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu.
Przez ostatnie pół roku przeszkoliliśmy 1223 osób ze strategii marki, planu komunikacji, neurocopywritingu.
100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki, wystawiło nam pozytywne referencje.
Przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla ponad 56 marek. Dołączysz do nich?
Z nimi już pracowaliśmy:
Eksperci Brand Useful
Eksperci doradztwa marketingowego
Joanna i Jarek Burdek
Jesteśmy małżeństwem i partnerami w Brand Useful. Od ponad 16 lat zajmujemy się marketingiem i analizą danych. Nasza wspólna przygoda w biznesie rozpoczęła się kilka lat temu. Wtedy Joanna rzuciła pracę w agencji reklamowej, by otworzyć własną: Brand Useful.
Niedługo potem Jarek odszedł z korporacji. Pomagamy firmom uporządkować chaos w marketingu. Dzięki temu wszyscy w firmie grają do tej samej bramki i komunikują się spójnie, a nie „od Szanowny Pan” po „joł joł joł”. Szkolimy i jesteśmy praktykami, wykształconymi w marketingu.
Joanna skończyła studia ze strategii marki, Jarek z social media. W strategiach i tekstach opieramy się na wiedzy o mózgu, którą też dzielimy się jako wykładowcy na kilku uczelniach.
Przez lata z naszych usług skorzystało wiele firm i instytucji. Pracowaliśmy z markami, takimi jak Continental, Multikino, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, O bag. Posiadamy najnowszą wiedzę i sami szkolimy z nowych trendów w marketingu.
Oboje posiadamy wykształcenie marketingowe. Joanna jest dyplomowanym strategiem, Jarek skończył studia z social media.
Jesteśmy przede wszystkim praktykami. Sami, od 10 lat posiadamy bardzo dobrze prosperującą agencję: Brand Useful. Jesteśmy też założycielami projektu: Offlajnowi.
Dla nas praca i biznes to więcej niż zyski, klienci są dla nas ważni, liczą się ich efekty i sukces, a nie tylko nasz stan konta.
Opinie o doradztwie Brand Useful
A co mówią o Was klienci?
Zobacz jakie referencje wystawili nam klienci
„Z przyjemnością polecam Joannę oraz firmę Brand Useful jako partnerów biznesowych, z którymi mam przyjemność współpracować. W trakcie naszej współpracy zawsze możemy liczyć na świeże spojrzenie oraz profesjonalne dostosowanie rozwiązań do naszych potrzeb."
Grzegorz Patyk
Polyland Sp. z o.o.
„Konsultacje z Asią są zawsze bardzo rzeczowe, zorientowane na cel, ale też pełne kreatywnych pomysłów i inspiracji książkowych. Asia nie tylko dopracowała z nami bank słów, ale też nauczyła myślenia zorientowanego na psychologię użytkownika/konsumenta. Gdy tylko mamy wątpliwości dot. komunikacji, Asia jest naszym go-to!"
Magdalena Melonek
Head of Marketing at Doctor.One
„Joanna dostarczyła mi niezwykle konkretne i praktyczne wskazówki dotyczące działań, które mogę podjąć, aby poprawić swoją obecność w mediach społecznościowych. Jej wiedza i doświadczenie były imponujące, a czas spędzony na konsultacji był nie tylko pełen cennych informacji, ale również praktycznych ćwiczeń, które pomogły mi wyznaczyć właściwy tor działania."
Barbara Piekło
Alchemia Diet
„Brand Useful poradzili sobie z trudnym zadaniem — opracowaniem strategii komunikacji dla produktu o skomplikowanej specyfice. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności, w krótkim czasie stworzyli strategię, która w prosty i klarowny sposób przedstawia produkt potencjalnym klientom."
Tomasz Rakowski
Prezes zarządu Bauter
Wideoreferencje
Na co zwrócić uwagę, wybierając doradców marketingowych?
Często zdarza się, że na pierwszą, nierzadko darmową konsultację przychodzi sam szef. A kolejne świadczą Ci studenci lub osoby bez doświadczenia w biznesie. Czy możesz pozwolić sobie na to, by radzić się u osoby, która nigdy nie prowadziła sama firmy? Ja mam firmę 11 lat. W marketingu działam 16. Sama robię swój marketing.
Sprawdź, ile lat doradca sam prowadzi biznes. Długi staż firmy może być wskazówką, że wie, jak robić biznes.
Sprawdź, czy osoba, która konsultuje sama ma firmę, czy jest wyłącznie marketingowcem. Z jakimi markami pracowała? Ile lat ma doświadczenia Marketingowcy, pracujący z dużymi markami mają do dyspozycji milionowe budżety. A to, co jest skuteczne w dużych markach, niekoniecznie sprawdzi się w ograniczonym budżecie. Pomogłam już dziesiątkom małych firm, dopasowując ich marketing do drobnego często budżetu. Ale pracowałam też z dużymi markami jak Continental czy Zamek Wawel.
Najważniejsza jest praktyka. Owszem. Ale jeśli Twój doradca nie wie, dlaczego w budowaniu marki jest spójność, albo czemu emocjonalne kampanie są skuteczniejsze – Ty też tego nie będziesz wiedzieć.
Nasi klienci otrzymują w cenie porady z neurocopywritingu i strategii marki. Dzięki temu rozwijają swoje kompetencje.
Huh, gruby temat. Dziś marketing tak często się zmienia i każda branża rządzi się innymi prawami. Jeśli masz biznes B2B, osoba z czipsów zaproponuje Ci Fejsbuczki. A Ty wiesz, że najlepiej działają Ci relacje. Serio, sprawdź, kto będzie konsultować.
Firmy doradcze mnożą się jak grzyby po deszczu. To fajna fucha jest. Odpowiedzialność zerowa. Porzuca się pomysłami i ma kasę. Serio? Ważne, by oprócz kupy, a czasem fury pomysłów konsultant wiedział ile co kosztuje i potrafił dobrać Ci najlepsze kanały. Ostatnio klienci powiedzieli mi, że ich poprzedni konsultant dawał im „furę” pomysłów, w tym taką super grę planszową Kiedy zapytałam, czy jakikolwiek pomysł wszedł w życie, zawiesili się i odpowiedzieli, że nie. Jako były project manager wiem, ile co kosztuje i mogę udostępnić Ci sieć moich kontaktów.
Często dla firm ważniejszy jest ich budżet niż Ty. Tak jest, mają pracowników, biura, auta itp. Oczywiście, że tego nie wyczujesz. Choć może masz dobrą intuicję. Ważne, by nie być tylko kolejnym klientem i żeby firma miała na Ciebie czas.
U nas płacisz tylko, jeśli jesteś zadowolony.
Może Cię to cieszy, ale nie wiem, czy wiesz, że to też rodzaj manipulacji… Tak, też to stosuję, bo to dobry sposób na poznanie kogoś. Ale musisz mieć świadomość, że masz, jak każdy niepsychopatyczny człowiek wbudowany moduł wdzięczności. Jak ktoś Ci daje prezent – chcesz się odwdzięczyć. Jak już zainwestowałaś/eś czas – chcesz iść dalej. Tak to działa po prostu.
Umów się już dziś na konsultację marketingową.
Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.
Najczęściej pytacie o to:
Pomożemy Ci przeszkolić Twój zespół lub dobrać osoby do pracy, znaleźć partnerów (agencje, partnerów do reklam, grafików). Jeśli sobie życzysz, możemy być na spotkaniach, planowaniu i cyklicznie sprawdzać realizację strategii.
Kiedy Joanna zaczynała pracę z marką producenta instalacji LPG, na samym początku poszła do warsztatu, gdzie mechanicy pokazali jej jak montować autogaz w aucie.
To tylko przykład, ale pokazuje nasze podejście do Twojej marki. Współpracę z klientami zaczynamy od poznania tego, co robią. Zazwyczaj prowadzimy też rozmowy lub badania z jego klientami i działem sprzedaży.
Dobieramy tylu klientów, by móc dla nich pracować uczciwie i samodzielnie odpowiadać za to, co dla nich robimy. Dlatego u nas zawsze rozmawiasz z szefem.
Nie zaprosimy Cię też do siedziby na Domaniewskiej, więc nie będziesz płacić za nasze drogie biuro na swojej fakturze. Pracujemy dla naszych klientów tak, by nie wstydzić się prosić o referencje.
Ostatnio klient powiedział nam: mieliśmy taką super konsultantkę, tyle nam wymyśliła pomysłów! Kiedy zapytaliśmy, a ile zrealizowaliście, odpowiedział: no w sumie… żadnego.
I to jest (naszym zdaniem) słaby marketing. My jesteśmy przede wszystkim praktykami.
Budowaliśmy nasz biznes od podstaw. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się przedsiębiorca. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają.
Joanna przez lata pracowała jako project manager. Wie, ile co kosztuje i zajmuje czasu w marketingu, dlatego nasze pomysły są dopasowane do budżetu klientów.
Doradztwo marketingowe skupia wiele obszarów działań promocyjnych. Spytaj nas o wykorzystanie narzędzi marketingowych, dotarcie do nowych klientów (zaczynając od analizy rynku, wyznaczają konkretną grupę docelową), jakie są najlepsze narzędzia na opracowanie i wdrożenie planu promocji w internecie, widoczność na tle konkurencji, reklamę w wyszukiwarkach internetowych, by być widocznym w wynikach wyszukiwania, content marketing.
Przygotujemy dla Ciebie działania marketingowe, dopasowane do Twoich możliwości finansowych. Zaproponujemy gotowe rozwiązania, najlepsze strategie i pozwolimy lepiej zrozumieć klientów.
Nie świadczymy konsultacji w zakresie wdrożenia employer branding, personal branding.
Doradztwo marketingowe to oferta zarówno dla pracownika działu marketingu jak i szefa firmy. Może z niego skorzystać też cały zespół marketingu. Jeśli potrzebujesz pomocy z promocją twojej firmy, chcesz zrobić na przykład stronę internetową lub lepiej realizować cele biznesowe dzięki marketingowi – zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązania.
Jeśli chcesz wypromować firmę i potrzebujesz pomysłu na skuteczne działania – jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Strategia marketingowa pomaga poukładać i uspójnić działania. Oto, w czym pomoże Ci strategia.
Mocna marka, którą wybierają klienci.
Chcesz dawać wartość, a nie tylko walczyć ceną? Dobrze mieć strategię. Walka ceną może skończyć się tym, że będzie trzeba zamknąć interes. A Ty chcesz zarabiać. Strategia da Ci konkretne wskazówki, czym można się wyróżniać. Pomoże rozwiązać kluczowe problemy i wprowadzić usprawnienia.
Strategia pomoże Ci nie być firmą – katapultą.
Czy czasem masz tyle pomysłów, że strzelasz z nich jak z katapulty? Głazy lecą w powietrze, ale rzadko który osiąga cel. Strategia pomoże Ci ogarnąć ten chaos. Dostarczy plan, by wszyscy szli w tym samym kierunku, grali do tej samej bramki.
Dzięki strategii masz
– Zaplanowane działania
– Każdy wie, co ma robić
– Gracie w firmie do tej samej bramki
– Macie jeden cel
– Uporządkujesz działania
Oszczędność kosztów
Do strategii dołączamy bank słów, okazji, opowieści i gotowe pomysły np. na wykorzystanie trendów. Nasi klienci korzystają z nich latami, w ten sposób oszczędzając koszty np. copywritera. Dzięki tym dokumentom samodzielnie stworzysz teksty na stronę, reklamy o wiele łatwiej.
Uspójnienie działań
Od Szanowny Pan po JOŁ JOŁ JOŁ. Czy Twoja komunikacja tak właśnie brzmi? Nie wiesz jak dopasować język i jego specyfikę do potrzeb każdego klienta?
Strategia pomoże stworzyć spójną markę i taki wizerunek, pod którym będziesz chciał/a się podpisać. Dlaczego Coca-Cola nie zmienia logo od lat, mimo że ją na to stać?
Bo wie, jak ważna jest spójność w głowie klientów. Wystarczy, że zobaczysz kawałek loga albo kolor Coca-Coli, a już wiesz co to za marka. Więcej! W Twoich ustach może zacząć cieknąć ślinka (jeśli lubisz ten napój), bo masz już takie połączenie! To właśnie jest dobry marketing.
Buduje spójne brand memory (pamięć o marce). I to ma zapewnić strategia. W niej otrzymasz zestaw atrybutów marki (logo, kol
Kontakt - doradztwo marketingowe i strategia marketingowa
Jak skorzystać z doradztwa marketingowego?
Napisz do nas: kontakt@branduseful.pl
Wyślij wiadomość na Linkedin
Zadzwoń: +48 666873 773
Jeśli nie odpiszemy, znaczy, że mail nie dotarł lub wpadł do SPAMU.
Umówimy się na godzinną konsultację.
Cena to 397 zł netto. Płacisz, jak uznasz, że Ci pomogliśmy.