IT 360
strategia marki i zmiana wizerunku
Wyzwanie
Kamil – właściciel marki IT360, zgłosił się do nas, by dopasować komunikację firmy do klientów, których faktycznie chciał pozyskiwać. Mieliśmy za zadanie stworzyć taką komunikację – teksty i wizerunek, by przekonać jego potencjalnych klientów do zakupu.
Co zrobiliśmy dla IT360?
- odświeżenie wizerunku
- stworzenie strategii marki
- stworzenie nowej strony www
- strategia z pozycjonowaniem, poprzedzona badaniami
- bank słów, wytyczne dla nowego brandingu
- teksty na www i do oferty
KROK 1
Analityka
W pierwszym etapie zbadaliśmy przewagi IT360. Zapytaliśmy klientów, dlaczego lubią pracować z firmą Kamila. Zebraliśmy informacje, które pomogły nam stworzyć komunikaty przekonywujące do współpracy.
KROK 2
Strategia
Stworzyliśmy krótki i konkretny przewodnik, w którym zawarliśmy:
- analizę konkurencji,
- kluczowe wartości firm,
- persony klientów,
- archetypy marki
- wyróżnik, USP
- wytyczne co do języka marki,
- bank słów – kluczowe komunikaty
KROK 3
Rebranding
Stworzyliśmy wytyczne do rebrandingu oraz teksty na stronę www i do oferty sprzedażowej.
Na każdym etapie prac, byliśmy w stałym kontakcie z właścicielem firmy. Wspólnie wdrażaliśmy modyfikacje do przygotowanej strategii po to by cele wizerunkowe odpowiadały sprzedażowym.
Wiosną 2022 roku specjaliści z Brand Useful, czyli Asia i Jarek pomogli nam opracować strategię marketingową zgodną z naszymi celami. Trafnie zidentyfikowali archetyp i wartości naszej marki, a następnie zaproponowali nam Brand Purpose, USP, Claim i wiele innych wyróżników. Współpraca z Asią i Jarkiem była dla mnie czystą przyjemnością. Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego!
Kamil Krzemiński — właściciel IT360
Chcesz odświeżyć wizerunek swojej marki?