Skip links

Warsztaty budowania marki i nowy wizerunek kancelarii notarialnej

Czyli czy wizerunek Notariusza musi być ultra sztywny?

Wyzwanie klienta

Może tego nie wiesz, ale branża notarialna ma bardzo restrykcyjne ograniczenia co do promocji. Notariusz praktycznie nie może się reklamować. To dlatego dla kancelarii notarialnych wizerunek i strona internetowa są kluczowe, by pozyskać klienta i wzbudzić jego zaufanie.

No właśnie. Zaufanie. Większość stron z tej kategorii jest SZTUCZNA, TRUDNA, PATETYCZNA. OKROPNA. Napisana takim językiem, że <b?jak się tylko wchodzi, to człowiek od razu czuje się GŁUPI. Zastanawialiśmy się, czy tak musi tak być? Czy wizerunek notariusza musi być pompatyczny jak pomnik na cmentarzu? A co, jeśli właścicielami kancelarii są otwarci, pomocni i naprawdę kompetentni notariusze😉?

W 2023/4 roku pracowaliśmy nad wizerunkiem kancelarii notarialnej Walo&Sosno.

Łukasz i Michał, właściciele kancelarii krakowskiej Walo&Sosno, zgłosili się do nas z prośbą o pomoc w odświeżeniu strony internetowej. W projekcie wypracowaliśmy wartości i komunikaty marki oraz uruchomiliśmy nową stronę internetową.

Budowanie wizerunku: warsztaty

W pierwszym etapie przeprowadziliśmy warsztat z klientem.

Opracowaliśmy:
Persony Konkretny opis ich klientów, z obawami, potrzebami, insightem, kanałami komunikacji.

Wartości Najważniejsze dla klientów elementy oferty i firmy, które są dla nich ważne i na które zwracają uwagę.

Przewagi firmy oraz wyróżnik W czym są lepsi niż konkurencja, w czym się wyróżniają.

Etap 2 makieta www i teksty

Opracowaliśmy makietę strony internetowej oraz podstron. Dostarczyliśmy teksty na stronę główną. W tekstach przekazaliśmy wartości, główne usługi oraz wyróżnik w sposób precyzyjny i konkretny. Zastosowaliśmy zasady neurocopywritingu.

W ramach etapu 2 została przeprowadzona sesja zdjęciowa, zależało nam na tym, by na stronie głównej pokazać mecenasów

Jarek Burdek

Jarek Burdek

Etap 3: uruchomienie strony

Uruchomiliśmy nową stronę internetową, do której mecenasi łatwo i samodzielnie mogą zmieniać i dodawać treści, w tym artykuły na blog, pisane pod SEO. Adres strony zmieniliśmy na bardziej intuicyjny i lepszy pod SEO. Dodatkowo przekazaliśmy prawników w dobre ręce, naszego współpracownika, z którym teraz pracują nad pozycjonowaniem strony.

Zawsze, gdy pracujemy z klientem, zależy nam na efekcie. Strona kancelarii ma być nie tylko prosta, przejrzysta i dostarczać informacji, ale przede wszystkim musi dać się wyszukać w Google

Joanna Burdek

Joanna Burdek

Nowa strona www

Stworzyliśmy makietę strony www oraz teksty na stronę główną i wszystkie podstrony firmy.

Referencje

Za strategie marki, rebranding i stronę internetową.

Joanna i Jarek są prawdziwymi profesjonalistami w swojej dziedzinie. Współpraca nimi była zarówno owocna jak i przyjemna.

To zespół, który potrafi skutecznie doradzić i poprowadzić przez cały proces zmiany od strategi po realizację.

Michał Sosno

Kancelaria Notarialna Walo&Sosno

Premiera 2024!

Pierwsza w Polsce! Książka 
o Neurocopywritingu​

Oto, co dostała firma:


Persony

Konkretny opis klientów kancelarii, ich obawy, potrzeby.


Nowa strona www

Atrakcyjna, wykorzystująca wizerunek profesjonalnej i przyjaznej kancelarii


Wartości

Na, które zwracają uwagę klienci.

Potrzebujesz takiej usługi?

Na co zwrócić uwagę, wybierając doradców marketingowych?

Często zdarza się, że na pierwszą, nierzadko darmową konsultację przychodzi sam szef. A kolejne świadczą Ci studenci lub osoby bez doświadczenia w biznesie. Czy możesz pozwolić sobie na to, by radzić się u osoby, która nigdy nie prowadziła sama firmy? Ja mam firmę 11 lat. W marketingu działam 16. Sama robię swój marketing.

Sprawdź, ile lat doradca sam prowadzi biznes. Długi staż firmy może być wskazówką, że wie, jak robić biznes.

Sprawdź, czy osoba, która konsultuje sama ma firmę, czy jest wyłącznie marketingowcem. Z jakimi markami pracowała? Ile lat ma doświadczenia Marketingowcy, pracujący z dużymi markami mają do dyspozycji milionowe budżety. A to, co jest skuteczne w dużych markach, niekoniecznie sprawdzi się w ograniczonym budżecie. Pomogłam już dziesiątkom małych firm, dopasowując ich marketing do drobnego często budżetu. Ale pracowałam też z dużymi markami jak Continental czy Zamek Wawel.

Zobacz wideo referencje moich klientów: tutaj
Sprawdź mój Linkedin: tutaj
Przejrzyj referencje na stronie.

Jestem konsultantem i pracuję z ośrodkami sieci rozwoju przedsiębiorczości w całej Polsce. One zlecają mi szkolenia i konsultację dla swoich klientów.

Najważniejsza jest praktyka. Owszem. Ale jeśli Twój doradca nie wie, dlaczego w budowaniu marki jest spójność, albo czemu emocjonalne kampanie są skuteczniejsze – Ty też tego nie będziesz wiedzieć.
Nasi klienci otrzymują w cenie porady z neurocopywritingu i strategii marki. Dzięki temu rozwijają swoje kompetencje.

Huh, gruby temat. Dziś marketing tak często się zmienia i każda branża rządzi się innymi prawami. Jeśli masz biznes B2B, osoba z czipsów zaproponuje Ci Fejsbuczki. A Ty wiesz, że najlepiej działają Ci relacje. Serio, sprawdź, kto będzie konsultować.

Firmy doradcze mnożą się jak grzyby po deszczu. To fajna fucha jest. Odpowiedzialność zerowa. Porzuca się pomysłami i ma kasę. Serio? Ważne, by oprócz kupy, a czasem fury pomysłów konsultant wiedział ile co kosztuje i potrafił dobrać Ci najlepsze kanały. Ostatnio klienci powiedzieli mi, że ich poprzedni konsultant dawał im „furę” pomysłów, w tym taką super grę planszową Kiedy zapytałam, czy jakikolwiek pomysł wszedł w życie, zawiesili się i odpowiedzieli, że nie. Jako były project manager wiem, ile co kosztuje i mogę udostępnić Ci sieć moich kontaktów.

Często dla firm ważniejszy jest ich budżet niż Ty. Tak jest, mają pracowników, biura, auta itp. Oczywiście, że tego nie wyczujesz. Choć może masz dobrą intuicję. Ważne, by nie być tylko kolejnym klientem i żeby firma miała na Ciebie czas.
U nas płacisz tylko, jeśli jesteś zadowolony.

Może Cię to cieszy, ale nie wiem, czy wiesz, że to też rodzaj manipulacji… Tak, też to stosuję, bo to dobry sposób na poznanie kogoś. Ale musisz mieć świadomość, że masz, jak każdy niepsychopatyczny człowiek wbudowany moduł wdzięczności. Jak ktoś Ci daje prezent – chcesz się odwdzięczyć. Jak już zainwestowałaś/eś czas – chcesz iść dalej. Tak to działa po prostu.