Szkolenie z Brand Purpose dla firm
Stwórz wyższy cel marki.
Daj klientom nowy powód do zakupu.
Pokaż, że masz markę z misją!
Poznaj 8 powodów, dla których Twoja marka (i firma) powinna mieć Brand Purpose.
Zamów szkolenie z Brand Purpose i dołącz do grona nowoczesnych, świadomie budujących wizerunek firm.
Tego nauczymy Cię na szkoleniu z Brand Purpose.
Szkolenie Brand Purpose
Kto może skorzystać?
W szkoleniu mogą wziąć udział wszyscy pracownicy firmy, niezależnie od działu, w jakim pracują.
Tym 3 grupom w szczególności pomoże nasze szkolenie.
Marketerzy
Dowiedzą się, jak stworzyć Brand Purpose krok po kroku.
Pracownicy Działów HR
Dowiedzą się, jak pozyskać pracowników, dzięki Brand Purpose.
Zarząd firmy
Dowie się, jak wdrożyć Brand Purpose w organizacji.
Szkolenie z Brand Purpose
Konkretna wiedza
czyli wskazówki, które możesz zastosować następnego dnia:
jak stworzyć Brand Purpose
po co i gdzie stosować Brand Purpose
w czym Brand Purpose pomoże Twojej firmie
Szkolenie dopasowane
do Twojej firmy
Pracujemy na:
Twoich
tekstach
Twoich
markach
Przykładach z Twojej branży
Twoich kanałach komunikacji
Gdzie wykorzystasz tę wiedzę?
Rekrutacja pracowników, strona firmowa, zakupy: dodatkowy powód zakupowy, pomocnik podejmowania decyzji biznesowych, w tym decyzji o rozszerzeniu firmy, pozytywny wizerunek.
W czym pomoże Ci to szkolenie?
- Łatwo: stworzysz samodzielnie Brand Purpose.
- Powiesz szefowi: po co mu Brand Purpose.
- Będziesz umieć sprawdzić, czy cel marki to Brand Purpose, czy nie.
- Poznasz najnowsze badania i lektury, wiedzą zabłyśniesz w towarzystwie.
Szkolenie Neurocopywriting
Kogo szkoliliśmy
Oni już skorzystali z naszych szkoleń
Nie czekaj. Ponieważ pracujemy w duecie, liczba miejsc na szkolenia jest ograniczona. Zapisz się, zanim ktoś zajmie Twoje miejsce.
Program Szkolenia
Tego nauczymy uczestników szkolenia z Twojej firmy
Co to jest Brand Purpose
Definicja i przykłady Brand Purpose
Czym różni się Netflix od Nokii i Kodaka?
Jak go stworzyć
3 chcecklisty Brand Purpose
Brand Purpose dla nowych firm
Brand Purpose dla istniejących firm
Po co przyda się firmie
Neuromarketingowe powody istnienia Brand Purpose
Brand Purpose a nowe trendy
Brand Purpose a ESG
Brand Purpose w Employer Branding
Brand Purpose w trudnych czasach — jak pomaga chronić się przed zmianami
Brand Purpose a pozycjonowanie i wyróżnik
Jak używać brand purpose w firmie
Komunikacja z udziałem Brand Purpose
Wskaźniki mierzenia Brand Burpose
Fakty i mity
Czym nie jest Brand Purpose
Kiedy go nie robić
Czym zastąpić Brand Purpose
Ekspert Brand Useful
O prowadzącej
Joanna Burdek
Mam na imię Joanna. W marketingu pracuję od ponad 17 lat, od 10 mam własną agencję, w której działania opieramy na modelu neuromarketingowym.
Jestem strateżką i copywriterką, wykładowczynią, pisarką. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego. Wykładam
e-marketing, strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem współopiekunem studiów Brand Manager na Uniwersytecie Merito.
Pracowałam z takimi markami jak: Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Jestem autorem
w Marketer+, Sprawnym Marketingu i innych portalach marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów. Jestem autorką pierwszego w Polsce szkolenia o NeuroCopywritingu.
W tym roku wyjdzie moja książka o NeuroCopywritingu oraz dwa szkolenia on-line z neurocopywritingu i strategii marki.
W mojej agencji pomagamy firmom, dostarczając im kompletne strategie marki, konkretny plan na cały marketing, w oparciu o autorski model Brand Useful.
Tworzymy także treści, w modelu neurocopywritingowym, czyli takie, które działają LEPIEJ na mózg.
Szkolę zespoły marketingu
„Śmiertelnie konkretne” i „na światowym poziomie”. Tak napisali o moich szkoleniach w rekomendacjach.
- Szkolenie z Neurocopywritingu – autorskie i praktyczne: sprawdź
- Szkolenie z Budowania Marki dla firm: sprawdź
- Neuromarketing dla firm: sprawdź
- Nowe Trendy Marketingowe
- Brand Purpose w praktyce – jak wdrożyć wyższy cel marki w firmie
Teksty neuro
Tworzę treści — na strony, do ofert i maili sprzedażowych oraz artykułów
w modelu neurocopywritingowym.
Mentoring Marki
Pracuję na cyklicznych warsztatach z działami marketingu i przedsiębiorcami nad poprawieniem ich marketingu.
Wykłady
Studenci mówią, że prowadzę najlepsze zajęcia na uczelni. Serio! Uczę na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych.
O mojej agencji Brand Useful
Własną firmę mam od ponad 10 lat. Pomagamy firmom budować mocne marki.
Oto kilka faktów o nas:
- Pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Wawel
- Zbudowaliśmy strategię marki O bag po to, by nie konkurowała tylko ceną. Pracujemy z nimi od 2 lat przy wdrożeniu
- Wymyśliliśmy program lojalnościowy B2B, który realizowany był 5 lat
z rzędu i zwiększył sprzedaż dla marki Barum - Zanim ktokolwiek myślał o TikToku wprowadziliśmy jedną z pierwszych kampanii z influencerami dla Mutlikina na Tiktoku
- Przez ostatnie 2 lata przeprowadziliśmy ponad 30 szkoleń, prelekcji i wykładów ze strategii marki, content marketingu, planu komunikacji, neurocopywritingu i e-marketingu
- 100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki, wystawiło nam pozytywne referencje – wiem, że ta proporcja nie brzmi wiarygodnie, ale jest prawdziwa:)
- Przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla ponad 40 marek i projektów, które: wprowadzaliśmy na rynek, przeszły z nami rebranding, prowadziliśmy dla nich działania promocyjne – pomysły na kampanie, social media, copywriting, szkolenia
Wykształcenie
2022 – ukończony kurs SEO w Akademii SEOsurfer
2018 – strateg, ukończona „Szkoła strategii marki” w SAR
2010 – ukończone studia doktoranckie, nauki o polityce, UP w Krakowie
2006 – magister nauk politycznych, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Szkolenia i Warsztaty oraz wystąpienia
- EastMedia — otwarcie i prowadzenie największej w Polsce wschodniej konferencji marketingowej
- 2023: Texet Poland — warsztaty z Brand Purpose
- 2023: Deva Experts, Pomówmy o marketingu, seria IV — webinar
- 2023/4: Pierwsze w Polsce zajęcia z Neurocopywritingu na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie
- 2023: szkolenie z Neurocopywritingu i Nowych trendów dla Województwa Łódzkiego
- 2023: Mobile Trends — wystąpienie na konferencji
- 2023: wystąpienie na Kaliskim Forum Biznesu
- 2023: Szkolenie z Neurocopywrtingu dla producenta profili aluminiowych
- 2023: Sljedzim Internety (jeden z największych marketingowych meetupów w Polsce) – wystąpienie o tworzeniu treści dla cyfrowych ćpunów
- 2023 – Wystąpienie otwierające największą konferencję o SEO w Polsce SEMKRK „Czy teksty pod SEO muszą zabijać nudą”
- 2023 – Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości – Markowa Tarcza Antyinflacyjna — szkolenie dla firm
- 2023 – Stowarzyszenie „Promocja Przedsiębiorczości” Opole — Markowa Tarcza Antyinflacyjna — szkolenie dla firm
- 2023 – Marketer+ – Szkolenie z Brand Purpose
- 2023 MIK – 3-częściowe warsztaty z marketingu sprzedażowego
- 2022/2023 – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej — udział w dwóch konferencjach, prelekcje o trendach w marketingu, brand purpose oraz dwa warsztaty z tworzenia treści na temat ekonomii społecznej
- 2023 – Szkolenie z Nowych Trendów Marketingowych
- Marketer+ – Szkolenie z Neurocopywritingu (2022)
- Nutella – 3 szkolenia z Content Marketingu, Nowych Trendów
i Neurocopywritingu (2022) - Obag — szkolenie z Nowych Trendów i strategii marki (2022)
- Muzeum w Wilanowie — szkolenie z Content Marketingu (2022)
- Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości — ABC mocnej marki, którą kupuje mózg (2022)
- ORE — szkolenie ze strategii marki (2021)
- Zamek Królewski na Wawelu, Muzeum w Wilanowie, Łazienki Królewskie – 2-dniowe szkolenie ze strategii marki (2021)
Opinie o szkoleniach
Oni mówią, jak z nami się pracuje
Szkolenie na Światowym Poziomie
Koszt Szkolenia
Ile to kosztuje?
szkolenia w firmie,
dla grupy liczącej do 20 osób
Koszt szkolenia Stacjonarnego z warsztatami w siedzibie Twojej firmy
5 godzin szkolenie + warsztat
3974 zł netto
niezależnie od liczby uczestników
Co dostajesz:
- Personalizacja szkolenia pod Twoją firmę
- Udział do 20 osób w cenie
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
- Praktyczne ćwiczenia na Twojej marce
- Materiały szkoleniowe w pdf
Uwaga: cena nie uwzględnia kosztów dojazdu.
Koszt szkolenia on-line bez warsztatów
2 godziny szkolenia
2275 zł netto
niezależnie od liczby uczestników
Co dostajesz:
- Udział do 20 osób w cenie
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
- Materiały szkoleniowe w pdf
Najczęściej pytacie o:
Szkolenie jest personalizowane. Dogodny termin ustalamy z zamawiającym. O szkolenie warto zapytać z wyprzedzeniem, ponieważ temat Brand Purpose cieszy się dużą popularnością.
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy i to uwzględnia cena. Mamy możliwość organizacji szkolenia w innym miejscu lub wyjazdu integracyjnego.
Szkolenie pomoże wszystkim w firmie, niezależnie od działu. Jednak najczęściej szkolimy dział marketingu, HR i zarząd firmy.
Maksymalnie 20. Czasami szkolimy też większe zespoły. Przy większej liczbie uczestników doliczamy koszt certyfikatów. Udział w szkoleniu stacjonarnym do 20 osób z firmy to koszt 198,7 zł za uczestnika netto.
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy i to uwzględnia cena. Udział szkoleniowca, a także druk do 20 certyfikatów dla uczestników. Dojazd i nocleg to dodatkowy koszt.
5 godzin zegarowych, w tym 1 godzina przerwy w przypadku szkolenia stacjonarnego.
2 godziny zegarowe, w przypadku szkolenia stacjonarnego.
To znaczy, że pracujemy na przykładach z branży klienta, a ćwiczenia wykonujemy na tekstach klienta. Wypracowane treści klient może używać już na drugi dzień. Przed szkoleniem uczestnicy wypełniają ankietę, która pozwala jeszcze lepiej dopasować szkolenie do ich oczekiwań.
Napisz do Joanny na: kontakt@branduseful.pl i zapytaj o termin.
Opłacisz fakturę po zrealizowaniu szkolenia. Nie praktykujemy zaliczek. Termin płatności to 7 dni i prosimy o terminowe płatności. Będziemy też prosić Cię o referencje.
Umów się już dziś na Twoje szkolenie z neurocopywritingu.
Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.