Skip links

Poukładamy Twoją Komunikację

Strategia Twojej marki

Konkretny plan, jak zapisać Twoją markę w mózgu.🧠
Skutecznie zastosujemy metody neurocopywritingu.

Twoja firma, produkt, usługa z mocnym wizerunkiem

W strategii otrzymasz konkretne wskazówki, jak wyróżnić się na rynku. Sprawić, by Twoja oferta przyciągnęła uwagę. Damy Ci plan działań. Co robić, krok po kroku, by budować mocną markę. Jak wdrożyć spójny język marki.

Lepiej dotrzesz do Twoich klientów

W Strategii otrzymasz wskazówki, jak wyróżnić się na rynku, na którym działasz. Dostaniesz plan działań — co robić krok po kroku, by budować mocną markę.

Klienci od razu zobaczą zalety Twojej marki.

Co robić by być widocznym dla klientów

Jakie działania i formaty wykorzystać, by klienci kupowali Twoje produkty. Dobierzemy i poukładamy działania marketingowe.

Gdzie i jak się pokazać Twoim przyszłym i obecnym klientom

Jak pisać i jak się pokazywać​

Stworzymy takie komunikaty, które przyciągną uwagę. Powiemy Ci, jak prezentować ofertę, jakiego tonu komunikacji używać. jakie treści umieścić na stronie internetowej.

Wykorzystaj neurocopywriting w Twoich działaniach.

Twoja profesjonalna firma

Ze strategią zbudujesz wizerunek firmy profesjonalnej, mocnej, wiarygodnej. Strategia to konieczny krok, by klienci i partnerzy postrzegali Twoją firmę jako atrakcyjną.

Z Twojej marki klienci i partnerzy będą korzystać bez obaw.

Niższe koszty marketingu

Ze strategią nie przepalasz budżetu na działania, które nie przekładają się na rezultaty. Skoncentrujesz komunikację na Twoich mocnych stronach.

Wiesz dokładnie co, gdzie i do kogo mówisz. Unikasz komunikacyjnego chaosu.

Jak wygląda budowanie strategii marki?

Trzy etapy

Proces budowania strategii Brand Useful to autorski model, który obejmuje 3 etapy: analizę, pozycjonowanie i planowanie. W efekcie otrzymasz strategię wraz z praktycznymi wskazówkami co i gdzie stosować oraz załączniki z gotowymi materiałami do wykorzystania.

Badania i spotkania

Podczas pracy kilkukrotnie się spotykamy i prowadzimy badania. To, co otrzymasz jest efektem wspólnej pracy — naszej, twojej i klientów. To właśnie dzięki temu Twoja strategia będzie taka dobra.

Autorski Model

Zawartość procesu jest chronionym know-how naszej firmy, dlatego wysyłamy je wyłącznie na życzenie klienta. Jeśli jesteś zainteresowany/a - napisz, umówimy się na bezpłatne spotkanie on-line, gdzie pokażemy Ci, jak konkretnie wygląda nasza strategia i co dostaniesz.

Premiera 2024!

Pierwsza w Polsce! Książka 
o Neurocopywritingu​

Co dokładnie dostajesz?

Otrzymujesz strategię wraz z praktycznymi wskazówkami: co i gdzie stosować oraz załączniki z gotowymi materiałami do wykorzystania.

Badania i warsztat​

- warsztaty z budowania marki
- wnioski z audytu kanałów firmowych z rekomendacjami, co poprawić
- raport z analizy konkurencji ze wskazaniem trendów w komunikacji i miejscem, gdzie możesz się wyróżnić
- raport z badań klienckich - gotowe persony z potrzebami, obawami, kanałami dotarcia
- rekomendacje trendów marketingowych, odpowiednich dla waszej branży wraz z pomysłami na ich wykorzystanie

Pozycjonowanie marki

Brand Purpose, wartości, archetyp, wyróżnik, hasło, UVP, język marki, filary marki do komunikacji na social media, gotowe teksty (m.in. bank słów do wykorzystania latami) i inne elementy, o których opowiemy Ci na pierwszym spotkaniu

Plan i wdrożenie

- plan z rzeczami do wdrożenia w pierwszej kolejności
- logo, nazwa, hasło (jeśli potrzebne), projekty graficzne (jeśli potrzebne)
- szkolenie dla zespołu — jak wdrażać strategię
- możesz zamówić też: makietę i projekt strony www, projekt i teksty oferty handlowej, przygotowanie scenariusza filmu wizerunkowego, przygotowanie konkretnego planu komunikacji (np. social media — pomysły, treści, grafiki postów)
- możesz zamówić opiekę nad marką: kwartalne (lub miesięczne) spotkanie monitorujące wdrożenie strategii

Zrozumienie Twojej marki

W ramach pracy kilkukrotnie się spotykamy i prowadzimy badania. To, co otrzymasz, jest efektem wspólnej pracy — naszej, Twojej i klientów. To właśnie dzięki temu nasze strategie są takie dobre.

Co konkretnie zyskasz?

Otrzymasz strategię, dopasowaną do Twojego rynku i biznesu. Tam znajdziesz praktyczne wskazówki: co i gdzie stosować oraz gotowe materiały do wykorzystania. W strategii uwzględniamy techniki neurocopywritingowe, które pozwolą lepiej dotrzeć do mózgu klienta.

Mocna marka, którą wybierają klienci.

Nie chcesz walczyć ceną? Twoja marka daje klientom wartość? Dobrze. Walka ceną może skończyć się tym, że będzie trzeba zamknąć interes. A Ty chcesz zarabiać. Strategia da Ci konkretne wskazówki, czym można się wyróżniać, by nie walczyć ceną.

Strategia pomoże Ci nie być firmą – katapultą.

Twój marketing działa jak katapulta, strzela pomysłami na prawo i lewo? Bez konkretnego celu nie osiągniesz wyników. Strategia pomoże Ci ogarnąć ten chaos. Dostarczy plan i pokaże kierunek, w którym ma pójść komunikacja.

Dzięki strategii masz

- Zaplanowane działania
- Każdy wie, co ma robić
- Gracie w firmie do tej samej bramki
- Macie jeden cel
- Uporządkujesz działania

Oszczędność kosztów

Do strategii dołączamy bank słów, okazji, opowieści i gotowe pomysły np. na wykorzystanie trendów. Nasi klienci korzystają z nich latami, w ten sposób oszczędzając koszty np. copywritera. Dzięki tym dokumentom samodzielnie stworzysz teksty na stronę, reklamy o wiele łatwiej.

Uspójnienie działań

Od Szanowny Pan po JOŁ JOŁ JOŁ. Czy Twoja komunikacja tak właśnie brzmi?

Strategia pomoże stworzyć spójną markę i taki wizerunek, pod którym będziesz chciał/a się podpisać. Dlaczego Coca-Cola nie zmienia logo od lat, mimo że ją na to stać? Bo wie, jak ważna jest spójność w głowie klientów. Wystarczy, że zobaczysz kawałek loga albo kolor Coca-Coli, a już wiesz co to za marka. Więcej! W Twoich ustach może zacząć cieknąć ślinka (jeśli lubisz ten napój), bo masz już takie połączenie! To właśnie jest dobry marketing. Buduje spójne brand memory (pamięć o marce). I to ma zapewnić strategia. W niej otrzymasz zestaw atrybutów marki (logo, kolory, hasła, wartości marki, archetyp itp.) i pokażemy Ci — praktycznie — gdzie i jak ich używać, by nie walczyć ceną, ale dawać klientom wartość.

Dobrze, a ile to kosztuje?

Nie dajemy ci szablonowego produktu. Strategia Brand Useful jest dokładnie dopasowana do Twojej specyfiki, Twoich klientów i rynku, na którym działasz. Dlatego cena strategii zależy głównie od zakresu badań i godzin pracy, jaką na nią poświęcamy. Waha się od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zanim zaczniemy nad nią pracować Ty dokładnie wiesz, ile będzie Cię kosztowała.

Gwarancja Satysfakcji

Płacisz po każdym etapie, kiedy jesteś zadowolony/a — to jest nasza gwarancja jakości usługi. Jeśli nie jesteś zadowolony/a, znaczy, że Ci nie pomogliśmy. Jesteśmy na rynku już 10 lat. Między innymi dlatego, że naprawdę zależy nam na zadowoleniu naszych klientów.

Terminowość

Płacisz w terminie — tylko tak my możemy utrzymać dobry dla Ciebie poziom cen, będąc małą firmą. Piszemy o tym tutaj, bo pracujemy uczciwie i tego wymagamy. Nie pracujemy z klientami, którzy zwlekają z płatnościami. Dlatego nie pracuj z nami, jeśli Ty masz inne zasady.

Premiera 2024!

Pierwsza w Polsce! Książka 
o Neurocopywritingu​

Poznaj nas

Jesteśmy małżeństwem marketerów, specjalistów z neurocopywritingu z ponad 15-letnim stażem pracy. W 2023 roku wychodzi nasza premierowa, pierwsza w Polsce książka o neurocopywritingu.

Pomagamy firmom budować wyróżnialne marki i nie konkurować ceną. Jesteśmy marketerami, doradcami, strategami, szkoleniowcami i wykładowcami.

Pracujemy jako szkoleniowcy m.in. dla Marketer+. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliliśmy ponad 1223 marketerów z tematyki: neurocopywritingu, strategii marki i brandingu, social media, nowych trendów, brand purpose. 

W 2023 roku występowaliśmy na największych konferencjach marketingowych: MobileTrends, SEMKRK, EastMedia. Jesteśmy też autorami publikacji w Marekter+, Nowy marketing, Marketing przy kawie.

Oboje posiadamy wykształcenie marketingowe. Joanna jest dyplomowanym strategiem, Jarek skończył studia z social media. Pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental, O bag, Zamek Wawel, Multikino, Muzeum w Wilanowie.

Wykładamy na 3 uczelniach wyższych, m.in. Neurocopywriting. Joanna jest opiekunem studiów dla Brand Managerów.

Jesteśmy przede wszystkim praktykami. Sami, od 10 lat posiadamy bardzo dobrze prosperującą agencję: Brand Useful. Jetseśmy też założycielami projektu: Offlajnowi.

Jarosław Burdek

Dlaczego warto z Brand Useful?

Bez zobowiązań

Nie wymagamy zaliczek i nie podpisujemy umowy na milion lat. Pracujesz z nami wtedy, kiedy potrzebujesz. Zadania rozkładamy na etapy. Tak, byś Ty i my czuli się dobrze i pewnie.

Podwójna wartość

Mamy podwójny mózg — nad strategiami pracujemy w duecie. Nie podzlecamy ich podwykonawcom. Sami mamy 16-letnie doświadczenie zawodowe. Dzięki temu jesteśmy w stanie Ci doradzić i pomóc.

Doświadczenie

Jesteśmy praktykami. Nie wszystko, co fajnie wygląda na papierze, da się wdrożyć. Czasami pomysł może być bardzo drogi i nie nadaje się do realizacji. My to wiemy. Dlatego proponujemy rozwiązania dopasowane do Twojego budżetu. Dzięki temu jesteśmy w stanie wziąć odpowiedzialność za swoje pomysły.

Zobacz, co myślą o naszej pracy nasi klienci

Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągnąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego.

Kamil Krzemiński

Właściciel IT360

Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej, przystosowanej do moich potrzeb formie. 

Konrad Pekacki

CEO O bag Polska

Brand Useful poradzili sobie z trudnym zadaniem — opracowaniem strategii komunikacji dla produktu o skomplikowanej specyfice. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności, w krótkim czasie stworzyli strategię, która w prosty i klarowny sposób przedstawia produkt potencjalnym klientom.

Tomasz Rakowski

Prezes zarządu Bauter

Profesjonalizm, uczciwość i elastyczność to określenia, które idealnie pasują do Brand Useful. Od pierwszego kontaktu czuliśmy, że za marka stoją ludzie, którym warto zaufać.

Aneta Sosnowska​

Właścicielka Baby and Mam​

Brand Useful wykonała dla nas badania dotyczące marki Prognetics, satysfakcji klientów, analizę konkurencji i finalnie strategię marketingową. Wykazali się szeroką wiedzą ekspercką, terminowością, słownością i ogromnymi pokładami pozytywnej energii.

Krzysztof Gawliński

Prezes Zarządu Prognetics

Czy ja tego potrzebuję?

Jeśli nie wierzysz, że marka może zwiększyć wartość firmy - nie zamawiaj strategii. Nigdy jej nie wdrożysz.

Sporo firm radzi sobie bez strategii i to czasem dobrze.

To, w czym pomoże Ci strategia to poukładanie działań, tak by każdy wiedział, jak mówić o Twojej marce i jak ją pokazywać. Dzięki temu nie będzie chaosu, nie będzie przepalania budżetu.

Do tego właśnie potrzebujesz strategii.

Ale tylko takiej konkretnej, która będzie odpowiedzią na potrzeby Twoich klientów, uspójni Twoją markę i sprawi, że marketing będzie wspierać sprzedaż. Taka jest strategia Brand Useful. Dlatego 100% klientów, którym stworzyliśmy strategię, wystawiło nam pozytywne referencje.

Jeśli nie wiesz, czy przyda Ci się to, co Ci przygotujemy

Uspokoję Cię. Pracujemy etapami. Najpierw dostaniesz wyniki badań i analizy i wtedy zdecydujesz czy iść z nami dalej. A z doświadczenia wiemy, że już same rekomendacje po analizie pomogą Ci usprawnić i poprawić komunikację.

Oprócz tego

W całym procesie wytłumaczymy Ci, po co jest marka, jakie daje korzyści i jak rozumie ją mózg. Dzięki temu będziesz wykonywał działania reklamowe dokładnie wiedząc jak i po co. To dodatkowy zysk.

Umów się na konsultację już dziś

Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.