fbpx

Multikino: eventy, tiktokerzy i roadshow Pikachu

Strategia launchu/TikTok/Eventy

Wyzwanie

[2019] Multikino, zwróciło się do nas z ciekawym zadaniem. Mieliśmy wymyślić sposób na premierę filmu Pikachu Detektyw w Polsce, tak by dotrzeć do jak największej liczby młodych ludzi.

Strategia kampanii uwzględniała:

  • wykorzystanie oryginalnej maskotki Pikachu
  • roadshow
  • konkurs dla młodzieży
  • wykorzystanie dopasowanych do młodych kanałów marketingowych
Rozwiązanie

W ramach kampanii zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy roadshow po Polsce, gdzie wraz z maskotką Pikachu odwiedzaliśmy szkoły, kina i trampoliniarnie!

Oprócz eventow do współpracy zaangażowaliśmy i sławnych TikTokerów – Trzy Pokemony.. Razem z nimi przeprowadziliśmy konkurs na TikTok i spotkania w kinie. W konkursie dzieciaki dogrywały duety do tańca #pikapika i mogły wygrać bilety do kina dla całej klasy!

Efekty

Jedna z pierwszych kampanii kina na TikTok w Polsce, zaangażowanie uczniów w konkursie, eventy w 5 miastach, publikacje w branżowych mediach.

multokino_4
multokino_2
multokino_1
multokino_3
multokino_5
multokino_6
multokino_7
multokino_8
multokino_9
multokino_10

Myślisz o nietypowej promocji swojego produktu/usługi?

Napisz – z chęcią pomożemy Napisz – z chęcią pomożemy