fbpx

Największa loteria B2B w Polsce dla Continental

Strategia kampanii/Kampania/B2B

Wyzwanie

[2019] Continental Opony Polska poprosił nas o zorganizowanie akcji dla swoich partnerów handlowych.

Strategia kampanii uwzględniała:

  • prosty mechanizm
  • atrakcyjne nagrody
  • zbieranie punktów za zakup opon
  • równe szanse na wygraną
Rozwiązanie

Zorganizowaliśmy 3-miesięczną loterię, w której za zakup opon można było wygrać setki nagród, w tym Mercedesa.

Nie tylko stawka była niezwykła, ale też forma. Mechanizm był bardzo prosty – e-zdrapka, w której klient od razu po zgłoszeniu wiedział, czy i co wygrał.

Zasady
  1. Kupuj opony zimowe i wielosezonowe Continental i Uniroyal
  2. Za zakup przyznajemy punkty. 1 opona =2 punkty
  3. Za każde 20 punktów otrzymujesz eZdrapkę i los na losowanie nagród głównych
  4. Wygrywaj nagrody natychmiastowe i weź udział w losowaniu nagród głównych.

Finał loterii w internecie

Uczestnicy loterii byli z całej Polski, zorganizowaliśmy więc streaming live z losowania nagród.

Efekty

Praktycznie wszyscy kontrahenci wzięli udział w loterii, wygrywając ponad 750 nagród, w tym samochód, rowery, hulajnogi i blisko pół tysiąca e-voucherów.

branduseful_colntiloteria_www
branduseful_colntiloteria_zdrapka
branduseful_colntiloteria_falyer

Chcesz zorganizować loterię
lub inną aktywację konsumencką?

Napisz do nas Napisz do nas