fbpx

Konkurs, który stał się marką: Barum na 5

Strategia/Kampania/B2B

Wyzwanie

[od 2018 do dziś] Kiedy wiesz, że Twoja akcja B2B w odniosła sukces? Kiedy idziesz do mechanika i on ją zna. Tak było. Wtedy uświadomiliśmy sobie, że stworzyliśmy konkurs, który… sam w sobie stał się marką! I dziś pracujemy już na piątej jego edycji.

Strategia kampanii uwzględniała:

  • dotarcie do jak największej liczby serwisów samochodowych
  • nagrodzenie za zakup
  • proste zasady
Rozwiązanie

Stworzyliśmy system sprzedaży premiowej B2B, skierowany do serwisów w całej Polsce. Za zakup opon zdobywają nagrody.

Efekty

Wzrost sprzedaży o 54% rok do roku

Nie łatwo jest zrobić markę wśród konkursów sprzedażowych. Nam się udało. Dzięki temu klient rok rocznie notuje wzrost sprzedanych opon i klientów, biorących udział w konkursie.

 

branduseful_barumna5_www
branduseful_barumna5_mobile
branduseful_barumna5_ad

Program lojalnoścowy, konkurs, sprzedaż premiowa?

Napisz do nas Napisz do nas