Nasze artykuły w mediach branżowych

branduseful.pl

Co powinien wiedzieć współczesny marketer?

O marketingu dobrym i złym na Nowym Marketingu.

czytaj więcej

branduseful.pl

MARKETING PRZYSZŁOŚCI WG SETHA GODINA

Jak skutecznie sprzedawać i służyć klientom – recenzja książki S.Godina „To jest marketing”.

czytaj więcej

branduseful.pl

CZY POLITYK MOŻE WYGRAĆ Z NETFLIXEM?

Jak wygrać wybory? Podstawowe wskazówki dla kandydatów od Brand Useful na Marketingu przy kawie

czytaj więcej

branduseful.pl

SUBIEKTYWNY PRZEGLĄD TIKTOKA

TikTok. Odmózg w marketingu. O tym jak narzędzie dopasowuje się do odbiorcy.

czytaj więcej

branduseful.pl

Tik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i po co?

Skąd się bierze fenomen TikToka? Co można w niej robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku piszę dla Marketingu przy Kawie

czytaj więcej

branduseful.pl

Kupujący to więcej niż leady czyli relacja z M@il My Day 2019

O markach klientrocentrycznych i o tym, że pomaganie jest fajniejsze niż zarabianie. Czyli relacja z M@ail My Day 2019.

czytaj więcej

branduseful.pl

Top 5 prognoz marketingowych na 2019 rok

Styczeń to miesiąc prognoz i przewidywań, co będzie na topie w kolejnym roku. Zobacz moje TOP 5 raportów, które warto przeczytać, by wiedzieć, co będzie liczyć się w branży.

czytaj więcej

nowymarketing.pl

Storytelling. Ściema czy narzędzie przyszłości?

Storytelling to chyba najczęściej używane we współczesnym marketingu słowo. Występuje dosłownie w każdym obszarze – od social mediów po komunikację w TV. A przecież nie jest ono niczym nowym. Ramajana, Bracia Grimm, Andersen – historie towarzyszą nam wszystkim od wczesnych lat dzieciństwa.

czytaj więcej

nowymarketing.pl

Marketing 4.0. Marka jako bliski przyjaciel

Jak świadomych konsumentów przekształcić w orędowników marki i o czym pamiętać przy komunikacji kryzysowej? Kilka słów o zarządzaniu marką na podstawie najnowszej książki Philipa Kotlera „Marketing 4.0”.

czytaj więcej

marketingprzykawie.pl

Klient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowej

Osoba pracująca na stanowisku accounta powinna godzić interesy agencji i klienta. Relację między accountem i klientem można do pewnego stopnia porównać z relacjami w małżeństwie. A klient – jak mąż – każdy jest inny. Co robić, by jakość relacji z nim była jak najwyższa? Wpływa na to praca wielu osób oraz przestrzeganie określonych zasad.

czytaj więcej

nowymarketing.pl

Internetowy konsument w czasach bzdetokracji – 3 zjawiska, o których powinieneś pamiętać, konstruując przekaz reklamowy

Wyobraź sobie, że widzisz słonia, który idzie środkiem ulicy. Jesteś 5 metrów od niego, stoisz na chodniku. Co robisz? Oglądasz go, bo wiesz, że już nigdy tego nie przeżyjesz, a może sięgasz po telefon, by zrobić InstaStories i pochwalić się przed znajomymi?

czytaj więcej

nowymarketing.pl

Przesuń w prawo, przesuń w lewo, powiększ logo – 4 typy relacji we współpracy agencja – klient

Oglądający reklamę widzowie zazwyczaj nie zdają sobie sprawy, ile osób pracowało nad 30 sekundami kolorowego obrazka lub płachtą wielkiego billboardu. Komunikat po prostu kupują albo nie, nie wnikając w to, jaki proces i jak gigantyczny zespół oraz budżet stoją za danym reklamowym dziełem.

czytaj więcej

marketingprzykawie.pl

Pies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży moto

Chaser zna 1022 słowa. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby był ludzkim dzieckiem. Ale nie jest. Chaser to pies rasy border collie i jest jednym z najinteligentniejszych przedstawicieli swojego gatunku na świecie. Czy taki aktor reklamowy może pomóc sprzedawać samochody? Jak najbardziej.

czytaj więcej

marketingprzykawie.pl

Kontekst miejsca, kontekst regionu – wartościowe elementy przekazu reklamowego

Regionalizacja komunikatu reklamowego, czyli dopasowanie przekazu do odbiorców z danego obszaru, podzielających wspólny kod kulturowy, towarzyszy kampaniom od dawna. To, co znajome i bliskie, co osadzone w znajomym kontekście, przyciąga uwagę i budzi sympatię do marki.

czytaj więcej

marketingprzykawie.pl

Drogowy dekalog reklamowy. Przed czym przestrzegają kierowców kampanie społeczne?

Przed skutkami łamania prawa na drogach instytucje państwowe i organizacje pozarządowe przestrzegają od lat. Stosują przy tym kampanie od telewizyjnych po ambientowe, edukując, a niekiedy wręcz szokując i strasząc. Oto 10 przykazań drogowych, które są głoszone w tego rodzaju akcjach na całym świecie.

czytaj więcej

nowymarketing.pl

O trudnym związku instytucji publicznej z agencją

Jak wygląda relacja instytucji publicznych i agencji reklamowych? Czy wspólny cel oznacza, że obie strony mówią jednym językiem? Dlaczego kryterium najniższej ceny stanowi bardzo często ponad 90% oceny w punktacjach na kampanie reklamowe?

czytaj więcej

brief.pl

Przetargi publiczne, czyli o najniższej cenie i dialogu technicznym

Jak tworzyć mądre przetargi i realizować efektywne kampanie promocyjne dla klientów publicznych?

czytaj więcej

dt.lodzkie.pl

Design thinking nie tylko dla biznesu

Jednym z założeń design thinkingu jest dążenie do zadowolenia ludzi, którzy korzystają z wymyślonych w projektach rozwiązań. Wytworzone produkty i udoskonalone usługi mają ułatwić im życie i sprawić, że poczują się lepiej.

czytaj więcej

interaktywnie.com

Oto, jak Kraków i Małopolska wykorzystują Światowe Dni Młodzieży

Na południu Polski zapanował reklamowy urodzaj. Po dłuższej ciszy medialnej, spokojnej komunikacji Krakowa i Małopolski, często mało widocznych w przestrzeni działaniach, lipiec jest miesiącem, w którym się dzieje!

czytaj więcej